Intellio Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Hei, jeg fikk i dag AoC collectors edition. Jeg installerte det o patcha, allt gikk fint. Så gikk jeg inn på account siden for å legge inn Key'n, men får meldingen "No offer found for given key"..
Exxonsen Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Er endel som har dette problemet, inkludert undertegnede. Jeg har sendt support flere e-mail (dvs logget etpar saker), men ikke fått noen response, bortsett fra i første saken hvor de sendte en automatisk generert e-mail med mye GPP og henvisning til forum, support e-mail etc etc. Jeg ringte også Elkjøp, men de kunne heller ikke hjelpe. Synd for dem - det er de som får faenskapet i retur.
<Iversen> Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Stor tråd om dette allerede, bruk søk. Jeg sliter med funcom support for tiden, vanskelig gjeng og forholde seg til.
djorgen Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Send mail til [email protected] med 1) cd-nøkkelen i emnet, 2) hvilket land du kjøpet CE i/fra, 3) hvilken butikk du kjøpte spillet fra. Du får da tilsendt en ordentlig, fungerende nøkkel. ( http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=10712 )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå