kingboy Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Hei!! Pc-en min har blitt veldig treg etter at jeg har lastet ned antivirusprogram. Er det noen triks eller noe som kan gjøre at pc-en blir rask igjen. Pc-en min er fujitsu siemes computers scenic x100. Takk på forhånd
gjeewaytee Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 (endret) hvilket program har du lastet ned? er det pirat skal du bare se det er kommet med virus på kjøpet . ikke uvanlig det anbefaler avast 4 free edition. den er kjempegod!!!...og superantispyware free edition. eg har bare disse to og deet fungerer helt optimalt til vanlig surfing pluss litt moderate kjente fy fy sider hehe Endret 23. mai 2008 av gjeewaytee
kingboy Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Skrevet 24. mai 2008 Hei!!Pc-en min har blitt veldig treg etter at jeg har lastet ned antivirusprogram. Er det noen triks eller noe som kan gjøre at pc-en blir rask igjen. Pc-en min er fujitsu siemes computers scenic x100. Takk på forhånd NB: Jeg lastet ned Norman securty suite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå