jlek Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Ja, da sitter jeg her da. Godt forberedt til AoC launch, alt som kan gå feil har man trådd nøye for å unngå. Før da DVD-leseren plutselig bestemmer seg for at den ikke vil åpne seg. Av ALLE ting som kan gå feil hadde jeg ikke regnet med dette. Det er derfor jeg lurer på om det er noe sted jeg kan laste ned AoC klienten? Regner ikke med at dette bryter med forumets holdning til warez iom. at man med klienten uten å faktisk ha kjøpt spillet kan gjøre fint lite .. Dersom linker til steder hvor man kan finne klienten til nedlasting ikke er så gøy å poste i tråden hadde jeg satt pris på om noen kunne sende meg ett pm. Dersom jeg har bommet totalt og dette faktisk er ulovlig og straffes med kastrering beklager jeg dypt.
Timeo Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Klienten er ikke på pirate bay, så da er det vel nesten 100% sikkert at den ikke finnes enda. Men en dvd-spiller er jo ikke det dyreste du kommer ut for. Et par hundrelapper.
vgard Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Skulle vel ikke være noe i veien med å bruke Early Access klienten? Den virker jo for de som har tilgang til den. Den blir vel bare patchet til det samme som retail versjonen? Hvis du søker på early access EU client finner du kanskje noe? Kan ikke skjønne at det skulle være noe ulovlig over det..
Timeo Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Skulle vel ikke være noe i veien med å bruke Early Access klienten? Den virker jo for de som har tilgang til den. Den blir vel bare patchet til det samme som retail versjonen? Hvis du søker på early access EU client finner du kanskje noe?Kan ikke skjønne at det skulle være noe ulovlig over det.. Såvidt jeg har forstått det så må de som har vært på early access installere aoc på nytt igjen via cdene når eary access går ut. Dessuten er det jo nesten ingen som skal ha tak i denne klienten lenger, så det blir jo tregere enn sneglehastighet dersom man skal laste den ned på torrents Eller vent litt. Trådstarter: Finner du et lite hull på fremsiden av dvdspilleren din? I såfall kan du stikke noe tynt inn dit, da popper luken opp. Kan jo hende at du får den til å virke.
jlek Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skulle vel ikke være noe i veien med å bruke Early Access klienten? Den virker jo for de som har tilgang til den. Den blir vel bare patchet til det samme som retail versjonen? Hvis du søker på early access EU client finner du kanskje noe?Kan ikke skjønne at det skulle være noe ulovlig over det.. Såvidt jeg har forstått det så må de som har vært på early access installere aoc på nytt igjen via cdene når eary access går ut. Dessuten er det jo nesten ingen som skal ha tak i denne klienten lenger, så det blir jo tregere enn sneglehastighet dersom man skal laste den ned på torrents Eller vent litt. Trådstarter: Finner du et lite hull på fremsiden av dvdspilleren din? I såfall kan du stikke noe tynt inn dit, da popper luken opp. Kan jo hende at du får den til å virke. Fikk akkurat dette rådet av en venn også. Greia er nå at jeg har fått lånt en DVD-spiller av en kompis og nå funker det som bare det. Crisis averted! Endret 23. mai 2008 av jossda
vgard Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Hehe, det var jo bra! Har en ekstra spiller stående i PC-en jeg og, kunne lånt den også om du kom til Sandnes.
bermar Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 (endret) Anbefaler deg sterkt å prøve det gode gamle binders/nål-trikset. De aller fleste CD/DVD-ROM har et lite hull på fremsiden som fungerer som en nødutløser for drevet, om ikke knappen funker. Stikk noe langt, tynt inn i hullet, så skal du se at du får åpnet DVD-ROMet ditt. Om drevet derimot bestemmer seg for å ikke lese av diskene, blir det litt verre. EDIT: Åja, du fikk fiksa problemet. No need for this post then. Endret 23. mai 2008 av bermar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå