Jahn Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 (endret) Har nettop installert AoC, men får opp en feilmelding når jeg starter spillet. Finner ikke ut av problemet, noen som vet hva som er galt og hvordan jeg får fikset det? Feilmeldingen er følgende: Fatal Error: Could not connect to patch server. Endret 23. mai 2008 av Jahn
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 tror patch serveren er nede, får samme feilmld selv. og jeg har spillt siden ea så det er ikke bare deg
Jahn Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Så patch serverne er nede ? Det vil si ingen får patchet og dermed er det ingen av dem som kjøpte spillet idag som får spille? Det er jo ganske kjipt isåfall. Noen som vet når patch serverne er oppe og går igjen?
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Patchserveren er oppe og fungerer fint her... Prøv å verifisere innholdet, og søk etter feil (gjøres via simpleconfig.exe)...
vgard Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Hadde samme problem i stad, prøvde hundreogørten(overdriver sikkert) ganger uten at det hjalp, verify/repair og alt. Men det som virkelig hjalp hos meg var en restart.. Da virket det på første forsøk, men jeg hadde gjerne bare flaks.
Jahn Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 (endret) Ser ikke ut som verify/repair virker her heller, men får vel prøve en restart og se hva som skjer.. Begynner virkelig å tirre meg nå.. Men gir ikke opp så lett Endret 23. mai 2008 av Jahn
Jahn Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Fikk det til etter å ha restartet maskinen, det bare plutselig virket liksom.. Merkelig, men helt greit Takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå