Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trøbbel med kondom


Gjest Guest_amatør_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_amatør_*

Hei,

 

har et lite problem med kondomer.

Ifølge bruksanvisningen skal man dra forhuden tilbake før man tar på kondomen. Problemet (?) mitt er at forhuden flytter seg framover igjen og kondomen blir sittendes litt løst eller litt klemt mellom forhud og penishode.

Er dette et problem? Litt redd for at gnisninger kan gnage hull eller lignendes.

man dra forhuden tilbake før man tar på kondomen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke drar den tilbake, kan f.eks. kondomen sprekke når du presser hardt. Huden den ellers sitter på nedover "stanga" er ikke festet i selve svampvevet, så det vil gli veldig mye frem og tilbake. Dermed blir all spenningen overført fra hele til rundt toppen, og det vil til slutt sprekke akkurat som når du sakte presser fingeren igjennom stramt plastfolie.

Lenke til kommentar
Kanhende det bare er min mening, men jeg synes det er vanskelig : / har prøvd 4-5 ganger, men har endt opp med at det er typen som gjør det. Takke seg til p-piller :whistle:

P-piller beskytter litt dårlig mot SOS...

 

Sant. Man tenker ikke stort på sånt når man er i et fast forhold. :innocent:

Lenke til kommentar

Begynte på p-piller nesten med en gang jeg ble seksuelt aktiv så er ike så kjent med kondomer :p Jeg og typen fikk en bunke kondomer av noen venninner til jul så vi tenkte vi skulle teste det :p tenkte jeg skulle benytte annledning til å prøve å sette den på siden det ikke gjor noe hvis jeg ikke fikk det hel til da :p Synes jeg fikk den på ganske kjapt ^^, Strevde lenger med å åpne den tror jeg xP

 

Har dessverre ikke tips til trådstatrer :/ Utenom, la dama gjøre det, hvis hun ikke får det til har du like mye rett til å le av henne som hun har av deg :p Det er begge kjønns ansvar å kunne tre på kondom, samme gjelder å ha med seg kondom når det er aktuelt :)

Endret av Sideri
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...