Bluebeans Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 (endret) God morn. Etter en .. lang natt er omsider spillet innstallert, patcha og serveren er klar. Har selvsagt møtt litt problemer though. Spillet lagger veldig på starten, fargene er ødelagt de første sekundene etc, etterhvert kommer jeg inn til skjermbildet jeg har lagt med og så faller jeg ut etter noen minutter med det bildet. PC-en min begynner å dra på årene, men passerte minimumskravet med en del å gå på. Det virker heller ikke som om PC-en jobber så alt for hardt når spillet er i gang. Drivere er oppdatert. Noen som har opplevd lignende eller har noen tips? Endret 23. mai 2008 av RuneM-
paranoide Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 På ordene? Uansett, hva slags specs har maskinen din?
Ocularis Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Hadde samme problemet, dette fiksa det for meg: ATI9800, x800 and x850 series Issues The above mentioned graphic cards only support Shader Model 2.0 and systems running the game on these cards with default settings might experience symptoms like flickering black screen and shaky rendering. This issue can be fixed like this: 1) Start the game. When you hear the music starting, a prefs file has been written and you can edit it (in Notepad for example). 2) To find this, you must go to control panel->folder options->view->turn on see hidden files and folders. 3) It is found at the following location on your PC VISTA: C:\Users\[user name]\AppData\Local\Funcom\Conan\Prefs\prefs_2.xml XP: c:\documents and settings\[user name]\Local Settings\Application Data\Funcom\Prefs\prefs_2.xml 4) Edit the line called <Value name="RenderSetting_ShaderModel" value="1" /> 5) It should read <Value name="RenderSetting_ShaderModel" value="0" /> 6) Issue should be fixed then.
Bluebeans Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Liten skrivefeil Uansett, tar det bare fra Can you run it.
Bluebeans Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Shadermodel-tingen funka flott. Tusen hjertelig
Ocularis Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Shadermodel-tingen funka flott. Tusen hjertelig Bare hyggelig.
Roberthawkins Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 har samme problemeet med mitt 7900GT >.< help!
Endrogaz Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 AKKURAT samme skjermbilde får jeg opp når jeg starte mitt..-_-
Ocularis Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 har samme problemeet med mitt 7900GT >.< help! AKKURAT samme skjermbilde får jeg opp når jeg starte mitt..-_- Prøvd det jeg skrev over?
Endrogaz Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 har samme problemeet med mitt 7900GT >.< help! AKKURAT samme skjermbilde får jeg opp når jeg starte mitt..-_- Prøvd det jeg skrev over? Driver på og venter på mitt spill skal patche seg ferdig(Igjen) Avinstallerte spillet i drittsinne minutter sener fant jeg "løsningen" -_-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå