Gå til innhold

Trenger litt tips til kjøp av utstyr.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg og noen andre tenkte grapple og litt sånn hjemme fremover.

 

Tenkte bokse en del, har boksehansker,hjelm,tannbeskytter og sånn.

 

Men tenkte grapple i tillegg til å kunne slå, så finnes det noen grappling hansker som er ganske tykke, så det går greit å slå med de? MMA hansker er vel litt for tynt siden de brukes til kamp, men kanskje det finnes noe tykkere utvalg til å slå på trening?

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer antakeligvis an på hvor hardt du skal gå. Jeg sparrer lettkontakt med disse, og det funker bra. Ta eventuelt en tur innom Fighter og sjekk hva de har og spør litt.

 

Hvis dere ikke har noe særlig trening, og ikke skal gå veldig hardt, trenger dere ikke så mye utstyr. Susp, hansker og tannbeskytter bør være nok. Eventuelt kan også leggbeskyttere være en ide hvis dere skal sparke mye på pads eller hverandre. For trening er det også greit med noen gode pads. Disse burde funke fint. I tillegg kan det være greit med en instruksjonsbok i grappling; for dette bør du nok bare lese litt rundt på nettet, f.eks. amazon.com osv.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

når du grapler med en venn hjemme så trenger man egentli ikke hansker bare susp fikk en del knær på balla.Jeg driver med MMA og grapler uten hansker og noen ganger med bokse hansker er veldig bra,gjør heller ikke så vondt :p

dere burde ha noen som kan graple for det er ikke så lett og gjøre det som er på youtube,best nor noen er der og forklarer ;)

 

www.fighterwarehouse.com

 

Der finner du masse kule utstyr som kommer i posten etter ca 4 dager :D

veldig bra Nett butikk.

 

Mvh: Albos

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...