Gå til innhold

Samsung SyncMaster 2493HM


Anbefalte innlegg

Har i lengre tid vært på jakt etter en skjerm som kan være ett godt kompromiss for en som spiller en god del Trackmania, og gjør litt grafiskt arbeid. Synes Samsung SyncMaster 2493HM virker som en passende skjerm. Spesifikasjonene virker i alle fall spennende. Noen som har erfaringer med denne skjermen? Har funnet noen få tester på nettet, en av dem roser nærmest skjermen opp i skyene. Overclockers Online

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei,

overnevnte skjerm ser flott ut. Du kan få den i to versjoner;

1. med pianolakk og uten USB-HUB

2. matt svart og med USB-HUB

 

Jeg er så frustrert over skjermvalg da det er så mye bra der ute.

 

Har i tillegg vurdert denne:

 

http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...bc:36167%3br:pg

 

Problemet er at det ikke er noen tester av denne ute som jeg kan finne. Specs sier meg ikke veldig mye, men generelt er jo det ofte at jo tynnere den er jo mer må man forringe av kvalitet.

 

Dernest ser jeg at Eizo nå kommer med gamerskjerm..

 

Og har nå 17 tommer, er redd det å spille med 24 tommer kan bli vel intenst og bare gi hodepine.

 

Konklusjonsmessig ser samsungen meget bra ut innkludert overclockers vurdering, men hva med BenQ panelet. Koster jo det samme disse to. Noen som kan tippe vektskålen min mot en retning?

Lenke til kommentar

Det er ikke lenge siden jeg har fått 2493HM og har ikke rukket å prøve ut alt enda, men forløpige er strålende fornøyed med den.

 

Jeg har hatt to nye skjermer og har prøvd Samsung 254B(24") og Asus WV222U(22") i det siste, men 2493HM er totalt overlegen i forhold til disse, særlige når det gjelder bildekvalitet.

 

Den har gjevn baklys og veldige bra bildekvalitet for å være TN-panel. Den har både DVI og HDMI ingang, men den interne høytaleren er ikke bra. Jeg har fått glossy-utgaven og den er veldige pen utvenige også. Den justerbare rammen er veldige bra og kan senkes, heves og vries i alle retninger.

 

2493HM har fårr veldige bra omtale i 24" LCD Roundup test hos AnanTech også.

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...