Gå til innhold

Netcom youngtalk spm


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå Netcom Youngtalk med 12 mnds bindingstid som går ut 22.07.08. Men jeg har nå lyst til å kjøpe meg en ny mobil. Kan jeg på en eller annen måte kjøpe en mobil med youngtalk og få videreført abonnementet, eller må jeg kjøpe uten abonnement eller vente til juli når bindingstiden går ut?

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stemmer. Det som er muligheten, hvis du er helt i nød er å kjøpe en telefon som er netcom låst med et billig abo, så bare legger du det abo'et til side. Det vil jo naturligvis medføre en liten ekstrakostnad hver måned, men er en grei løsning hvis du MÅ ha en rimelig telefon nå ;)

Lenke til kommentar
Eventuellt kan du jo ta kontakt med NetCom på 05050 og bryte resterende bindingstid mot ett bruddgebyr på 375,- og da står du jo fritt til å videreføre abonnementet ditt.

 

Får jeg da beholde de pengene jeg har igjen fra tidligere måneder når jeg ikke har brukt opp de 200,- i måneden?

 

Det stemmer. Det som er muligheten, hvis du er helt i nød er å kjøpe en telefon som er netcom låst med et billig abo, så bare legger du det abo'et til side. Det vil jo naturligvis medføre en liten ekstrakostnad hver måned, men er en grei løsning hvis du MÅ ha en rimelig telefon nå ;)

 

OK.. Men hvis jeg vil fortsatt ha Netcom Youngtalk og samme nr... Da går det vell ikke å bare legge abonementet til side?

Lenke til kommentar

Alt som står på saldo vil fortsatt stå der når du oppgraderer, så det blir ikke noe problem.

 

Når det gjelder det Richard89 sa, så mener han at du bare kjøper et nytt abo på nytt nummer, og lar det ligge dødt, mens du bare betaler mndsavgiften i et år. Det vil da være uavhengig av det nummeret du har fra før.

 

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg egentlig bare ventet til 22. juni og oppgradert da. Men hadde jeg vært SKIKKELIG sugen på ny, så hadde jeg bare betalt 375,- for resterende binding, og kjøpt ny.

 

Men igjen, det billigste for din del er å bare vente til 22. juni. Da er jo også sommerkampanjen i gang, så da har du sjansen til å få en mye bedre pris enn du gjør i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...