woodobaby Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Installerte spillet på maskina i dag, og lyden i intro videon hakker! Wtf? Noen som har en forklaring på det? Kan det være lydkortet eller dårlig maskin, videon gikk jo knirkefritt så det må jo kunne være noe annet som er feil... Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Dårlig maskin høres det ut som. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hadde hakking på introen i open beta, men ikke nå lenger. Tror også problemet løste seg i open beta når jeg skrudde ned grafikk-options. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Høres ut som et mulig driverproblem her, eller at du kanskje har installert noen codec som krangler med hverandre. Lenke til kommentar
vgard Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Videoene er av bink format. Tviler litt på at det er et driver problem. Ta og søk etter bink player i google og last ned, så går du inn i mappen hvor AoC er installert. Da kan du spille av videoene og se om det hakker da og. *EDIT* Hakka hos meg en gang etter at jeg installerte EA, men har ikke hatt noen problemer etter. Grafikk instillinger skal heller ikke ha så mye å si ettersom du ikke kan forandre grafikken på videoen. Endret 22. mai 2008 av vgard Lenke til kommentar
woodobaby Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 takk for forslag, skal teste. men det er KUN LYDEN som hakker.... :S Bilde er kjempeNAISE Lenke til kommentar
vgard Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hehe, jaja. Leste sikkert litt fort jeg da. Men uansett så får du jo sjekket om lyden hakker når du bare spiller av video og ikke loader spillet samtidig. Kanskje lyden ikke hakker da. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Har akkuratt samme problemet. Noen som veit hva man må gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå