Gå til innhold

Pro gamer Pc til 16.000. noe å gå for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har tatt utgangspunk i Komplett sin Gamer Premium ferdigbygde Data med noen egene konfigurasjoner.

-Cooler Master Cosmos Silver m/850w PSU,

-Asus P5E, X38, Socket-775, DDR2, ATX,

-Intel Core™2 Quad Q9450 2.66GHz Socket

-Crucial DDR2 BallistiX PC8500 2048MB CL5

-XFX GeForce 9800GX2 600M 1GB GDDR3,

-Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2

-Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2

-Creative SB X-Fi Gamer, Bulk

-USB2 multikortleser 3.5" sort for

-Samsung DVD-brenner SH-S203 SAT

http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10307 er den linken der delen jeg kan velge mellom er.

Kom gjerne med noen innspill. Maks pris er 15.000, så er bare å ta det beste jeg får fra den linken jeg skrev.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1066 MHz ram og 1333MHz cpu osv Trur du skal få bedre om du kan bygge pcen selv iallefall senke prisen med flere tusen.

Skrevet (endret)

Antec Performance One P182 966,-

Asus Rampage Formula 1793,-

Chill Innovation CP-520A4 520W 805,-

Cooler Master Cosmos 1000 1195,-

Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic 484,-

Intel Core 2 Quad Q9450 2068,-

LG L226WTQ-SF 2084,-

Mushkin XP2-6400 (4096 MB) 925,-

XFX GeForce 9800 GTX 512 MB 740M 2506,-

Samsung SH-S203B 299,-

Samsung SpinPoint T166 500 GB SATA 499,-

Rimeligste totalsum 13624,-

Her er det jeg kom frem til naa, men er litt usikker, tok bare det som jeg saa var bra. vet ikke om det passer helt sammen:)

Endret av Oppen
Skrevet (endret)

Q9450 skal snart fases ut, inn på plassen dens kommer Q9550 som vil få en prisreduksjon. Den vil havne på samme pris som Q9450 ligger på nå. :)

Dersom du orker å vente, kan nå det være verdt en titt. :)

Endret av LockBreaker
Skrevet

Tar nok ikke den datan til halve prisen, faar med Conan, blir vel like hekta paa det som jeg gjorde med WoW da det kom ut:)

gaar nok for den linken jeg skrev helt overst, hvis jeg ikke venter til 18.juni da, naar det kommer noen nye skjermkort ut.. kanskje de setter opp en pakke-Pc til som er noe bedre enn den. men tviler paa at jeg klarer og vente, siden den datan jeg har naa snart tar kvelden.

Skrevet

Regner da med det:)

men blir litt forvirra paa hva jeg skal gaa for naar jeg leser litt rundt paa forume her:) har ikke veldig mye greie paa dette her. vil bare ha en data som sparker litt fra seg uten om aa bygge en selv:)

Skrevet

Om du ikke har så veldig mye greie på dette så kan det være lurt å høre på de som har det!

Og 16000 for en datamaskin som er utdatert om 3 uker er vel en av de fellene det ikke er så lurt å gå i. Å betale 16000 for en datamaskin uten engang skjerm er på grensen til galskap. Nærmere 10 000 kr brukt på noen prosent bedre ytelse i enkelte apps.

Du kan faktisk kjøpe den maskinen jeg lenker til nå og kose deg med den til de nye GFX kortene kommer og da ha 7000 kr å bruke på de.

Om AoC er et problem kan du velge det vekk og spare noen kr til.

Misforstå meg rett, jeg sier ikke at maskinen fra komplett er et fantastisk/det beste kjøpet, men i forhold til spill PC-en som bygger på en CPU(Q9450) som muligens ikke kommer på lager før om lenge så er den det.

Det er da dine penger og Komplett Gamer Premium i70 er neppe den værste å bruke de på.

Skrevet (endret)

Sant saa sant:)

blir alltid litt stormannsgal naar jeg skal kjope meg en ny data. saa jeg tror jeg venter til 18juni og leser litt paa det nye som kommer, og saa smelle til med en data da. faa en som kanskje kan bygge en for meg og spare litt penger paa den maaten. kanskje kaste inn de pengene jeg sparer der paa noe kvassere komponenter:)

vet du om noen sider der det staar litt om de nye komponentene som kommer ut den 18 juni?

Endret av Oppen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...