scarface15 Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 *muligens lagt feil sted, er ikke heeelt sikker* lysten på å importere meg en iPhone, i og med at dollaren er så fin om dagen Har hørt det kommer en ny en med (muligens) 3g i juni/juli en gang, men det trenger jeg ikke uansett, så er ikke et problem. 1. Strøm: Er det noe jeg bør vite ang. ladere fra statene i forhold til stikkkontaktene her til lands? 2. GSM: er det noe problem å ringe med en importert tlf her til lands? 3: Hvor skal jeg kjøpe den? Hva er anbefalt med oversees transport og leveringstid? Er i grunn det jeg kommer på sånn i farta.. Veit dere om noe mer jeg burde være obs på, please, sleng det ut! (er 16 gb modellen jeg har sett meg ut)
Marasmus Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Kan du ikke vente tre uker? Er neppe bare 3G som er nytt i den nye modellen som kommer.
jevel Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Hvis man liker designet på den "gamle" og ikke trenger 3G så er den et safe bet. Den vet man at man kan modifisere og bruke i Norge med en gang, så det er bare å kjøpe. v. 2 er det slettes ikke 100 % sikkert at kan åpnes og tas i bruk i Norge med en gang, selv om det er sannsynlig. Når det gjelder ting man bør ta hensyn til så skulle det ikke være så mye. Den må modifiseres for bruk i Norge, men alt er software. Lading tar du via USB eller ved å koble en ledning til medfølgende lader som takler 220V uten problemer. Jeg har ingen anbefalinger å komme med angående kjøpssted eller transport, men vær forsiktig med eBay og lignende, da det er mye tull ute og går i forbindelse med iPhones. Hvis du kjenner noen som kan handle for deg så er det det sikreste. Kan vel i tillegg bare nevne at det er ekstremt vanskelig å få tak i telefoner i USA nå. Har prøvd fire ganger de siste to månedene og har kun fått tak i noen få titalls telefoner. -KJ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå