norway Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Prøver å spille litt multiplayer ,men da får jeg beskjed om å sjekke internett connection. WTF??? Jeg sitter jo med samme maskin og skriver dette... Er det noen andre som har problemer akkurat nå , eller er det noen helt spinnhakkende gale?
norway Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Skrevet 8. mars 2003 Du snakker faktisk til en person som har 2 brente spill (monkeyisland3&4) , fordi jeg mistet orginalene. Sitter med 24 orginale spill , så dra det svaret et annet sted , til en som fortjener å hørre det.... Kan du heller svare meg på spørsmålet?
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 hva med å fortelle pittelitt mer om din maskinvare etc, først og fremst, sitter du bak en sabla router med firewall... ?
norway Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Skrevet 8. mars 2003 Tror maskin vare er urelevant. Jeg hadde mange kamper før dette skjedde. Jeg spillte faktisk i 4 timer , så ble jeg lei , jikk ut en tur , ville spille mer 4 timer etterpå tror jeg d var. Da slo det seg vrangt. xp1800 pc2100 512ddram winxp ADSL Men som sagt , det skjedde helt plutselig.... Men skjer dette med alle , eller bare meg? Jeg har ikke firewall...
norway Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Skrevet 8. mars 2003 Nå tok jeg å jikk inn på add/remove programs Valgte C&C generals , og trykkte repair. Allt jikk bra , jeg kom meg inn på multiplayer ->online Da jeg trykket login , fikk beskjed om at : "registry corupte and has been alterd" Hvorfor skjer dette en som har kjøpt spillet orginalt? Hva skjer? Hva er galt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå