Gå til innhold

Farge Mangler på prosjektor


Anbefalte innlegg

Har nettopp byttet pære på min to år gamle prosjektor fordi pæren nådde sin levetid, før jeg byttet flimret bildet ved at den ene fargen forsvant og kom tilbake hele tiden.

Så derfor trodde jeg at det var pæren som måtte byttes, men etter at jeg byttet pære er det blitt verre nå forsvinner den saamme fargen helt etter at den har vært på i ca 10min og kommer ikke tilbake igjen.

Så lurer derfor om noen kan si meg hva som er galt for det er skikkelig surt å sløse bort 2000 kr på ny pære vist jeg ikke får brukt den.

Det er en Acer Pd523 DLP prsosjektor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[...], før jeg byttet flimret bildet ved at den ene fargen forsvant og kom tilbake hele tiden.

Så derfor trodde jeg at det var pæren som måtte byttes, men etter at jeg byttet pære er det blitt verre nå forsvinner den saamme fargen helt etter at den har vært på i ca 10min og kommer ikke tilbake igjen.

 

Bruker du VGA?

har du prøvd andre kilder? er det det samme der?

 

 

Elles høres ikke bra ut er jeg redd, da er det nok en garanti sak.

Lenke til kommentar

Ved nærmere kikk så er det ikke ÈN farge som mangler men fargene forandrer seg ,blått blir lilla, og rødt blir gulaktig osv.

En annen ting som jeg ikke nevnte er at når den flimerer kan jeg høre svake klikkelyder fra prosjektoren, kan hørest ut som en dårlig koontakt eller noe sånt.

Garanti kan jeg bare glemme har ikke original embalasje husker ikke hvor jeg kjøpte den en gang.

Endret av Beany
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...