Gå til innhold

age of conan forhåndsbestillings spørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, et kansje merkelig spørsmål, siden age of conan ikke er ute på hyllene ennå, men jeg

har kjøpt "age of conan forhåndsbestilling" og holder nå på og laster ned sneak-peak spillern, som vill forsvinnet når spillet kommer i hyllene.

Det jeg lurer på; forhåndsbestillingen min sier ikke noe om at jeg vill få den fysiske spillet, når dette kommer ut i hyllene, men fortsatt har jeg en utgivelsdato/depositum betalt - lapp, er det fysisk spillet bare og hente for meg når det kommer i hyllene?

Takker viss noen kan skjønne hva jeg spørr om :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hvor du har bestillt fra. Har du bestillt fra f.eks elkjop.no så er det vel mulig at du kan hente spillet i butikken når det kommer i hyllene, men du får det mest sannsynelig i posten vil jeg tro. Hvis det ikke står noe spesifikt om det i bestillingen vil jeg tro at du får det i posten så nær launch som mulig.

Btw: Som betatester vil jeg si at du har en veldig bra spillopplevelse foran deg såfremt du har en rigg som klarer å dra det. Jeg har ikke det og kjørte på 10-15 fps på lav grafikk, men det var fortsatt ekstremt morsomt.

Skrevet

Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...