ticsyboy Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 hei! Jeg har en laptop der 3.5mm pluggen på lydkortet ikke funker (jack/grønn) Lurer på hvordan jeg kan få kobla på høytalere da. noen som vet hvordan? går det an å bruke line inn? (blå)
Melkekartong Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Som regel har defekt headphonejack en sammenheng med feil i drivere. Hvis ikke du har skikkelig uflaks og at den faktisk er ØDELAGT, da. Hadde vært fint om du kunne opplyse: - Hva slags laptop det er snakk om (fabrikat og helst modell) - Hva slags operativsystem du kjører.
ticsyboy Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Skrevet 21. mai 2008 Som regel har defekt headphonejack en sammenheng med feil i drivere.Hvis ikke du har skikkelig uflaks og at den faktisk er ØDELAGT, da. Hadde vært fint om du kunne opplyse: - Hva slags laptop det er snakk om (fabrikat og helst modell) - Hva slags operativsystem du kjører. tusen takk for raskt svar... det er en acer aspire 4520. Jeg kjører vista. MVH: Nicolas
ticsyboy Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Skrevet 22. mai 2008 Som regel har defekt headphonejack en sammenheng med feil i drivere.Hvis ikke du har skikkelig uflaks og at den faktisk er ØDELAGT, da. Hadde vært fint om du kunne opplyse: - Hva slags laptop det er snakk om (fabrikat og helst modell) - Hva slags operativsystem du kjører. tusen takk for raskt svar... det er en acer aspire 4520. Jeg kjører vista. MVH: Nicolas ingen som vet noe?
Gjest medlem-82119 Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Litt teit svar kanskje, men du har vel ikke trykket mute?
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 ingen som vet noe? Har du prøvd det "Melkekartong" så pent foreslo? Prøv å last ned nye, eller oppdater de gamle lyd-driverne. Disse pleier somregel finnes på samme sted som chipsett-driverne når det gjelder bærbare.
ticsyboy Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Skrevet 8. juli 2008 ingen som vet noe? Har du prøvd det "Melkekartong" så pent foreslo? Prøv å last ned nye, eller oppdater de gamle lyd-driverne. Disse pleier somregel finnes på samme sted som chipsett-driverne når det gjelder bærbare. har prøvd og det hjalp ikke. men det er ikke grunn til mere hjelp ettersom at pcen ligger i 458 biter rundt over i ålesund xd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå