Gå til innhold

ewoke.org - ønsker kritikk


Anbefalte innlegg

Dette et prosjekt jeg og to andre startet med for over en måned siden. Resultatet ser du her: http://ewoke.org

 

Det er et designsamfunn for alle som er interessert i design, foto, koding og generelt snakk.

Siden begynner å bli en uke gammel, og mye er under bemanning. Vi har 2 skin som vi ønsker kritikk på.

 

Noen tanker og ideer til forbedring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må registrer meg for å se hva dette egentlig er for noe?

 

Hvorfor er teksten så til de grader vanskelig å lese?

 

Hva er det dere vil med siden?

"Hvorfor er teksten så til de grader vanskelig å lese?" Hva du mener med det? Font, farge..?

Siden omhandler design, og det vi vil er å få sammlet designere slik at de kan poste sine verk for å få kritikk.

Lenke til kommentar
Jeg må registrer meg for å se hva dette egentlig er for noe?

 

Hvorfor er teksten så til de grader vanskelig å lese?

 

Hva er det dere vil med siden?

"Hvorfor er teksten så til de grader vanskelig å lese?" Hva du mener med det? Font, farge..?

Siden omhandler design, og det vi vil er å få sammlet designere slik at de kan poste sine verk for å få kritikk.

 

Skriften er for liten. Noe tekst har svært fremhevende farge og kontrast mens annen tekst har så liten kontrast mot bakgrunnen at den er praktisk talt uleselig.

 

I og med at dette er ett lukket forum, for dette er vel ett forum, så får jeg ikke noe inntrykk av nivået. Den skravleboksen dere har vitner ikke om reflekterte designere akkurat, og selve "designet" dere har gir meg ikke ett seriøst inntrykk.

 

Hvis dere skal tiltrekke dere brukere som meg, så må dere gi meg noe.

 

Hvis målet er å tiltrekke designere, ikke stilsettere, så er denne siden håpløs. Eneste mulighet er hvis dere får kvalitetsfolk dere kjenner til å trekke sitt fagmiljø inn gjennom bekjentskap.

 

Hvis dere er designere har dere også en lang liste med forutsetninger, målsetninger, og begrensninger for siden.

Lenke til kommentar
Skriften er for liten. Noe tekst har svært fremhevende farge og kontrast mens annen tekst har så liten kontrast mot bakgrunnen at den er praktisk talt uleselig.

 

I og med at dette er ett lukket forum, for dette er vel ett forum, så får jeg ikke noe inntrykk av nivået. Den skravleboksen dere har vitner ikke om reflekterte designere akkurat, og selve "designet" dere har gir meg ikke ett seriøst inntrykk.

 

Hvis dere skal tiltrekke dere brukere som meg, så må dere gi meg noe.

 

Hvis målet er å tiltrekke designere, ikke stilsettere, så er denne siden håpløs. Eneste mulighet er hvis dere får kvalitetsfolk dere kjenner til å trekke sitt fagmiljø inn gjennom bekjentskap.

 

Hvis dere er designere har dere også en lang liste med forutsetninger, målsetninger, og begrensninger for siden.

Kan du gi meg screenshot, tror ikke vi ser det samme på skjermen.

 

Kan godt åpne forumene, og Live Chatten er for avslappende tullprat. Men jeg skjønner noe i det du sier.

Men jeg fortår ikke hva du synes er galt med designet, det hadde vært fint om du kunne gitt en litt mer utfyllende tilbakemelding på akkurat det.

 

Takk som gir meg hard kritikk! Det får meg til å tenke og vurdere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...