[email protected] Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 (endret) Ja, det er temaet for norsk skriftlig eksamen i år for meg. Går i 10. klasse. Skal skrive en SAKPREGET nynorsk, og en SKJØNNLITTEREÆR bokmål. Noen som har forslag til temaet påvirkning? Endret 5. juni 2008 av Maggis
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Merkelig at du skulle nevne det, fordi jeg og noen andre lagde en liten film med samme navn; "Påvirkning": Påvirkning | Youtube
linh Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Ja, det er TEMAET for norsk skriftlig eksamen i år for meg. Går i 10. klasse.Skal skrive en SAKPREGET nynorsk, og en SKJØNNLITTEREÆR bokmål. Noen som har forslag til temaet PÅVIRKNING? Hjernen min min er tom Trenger hjelp sjøl
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Hva med påvirkning fra reklame, fra venner, fra samfunnet, TV/film?
IndR Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 For dere som ikke skjønte det, er en lignende tråd på forumet nettopp om dette. LINK: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=955847
[email protected] Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Skrevet 22. mai 2008 Merkelig at du skulle nevne det, fordi jeg og noen andre lagde en liten film med samme navn; "Påvirkning":Påvirkning | Youtube Den kan komme til nytte! Danke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå