Epoks Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 (endret) Hei Skulle gjerne hatt litt kritikk på alt mulig ved dette bildet. Har jeg dratt litt for hardt i spakene? ISO 100 f/9 1/125 Kjør på. På forhånd takk. Endret 22. mai 2008 av Epoks
haav08 Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 For min egen del er det for mye kontrast. Trærne mot den hvite lyse himmelen blir for hardt å se på
2r@rn3 Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Ja, du har dratt litt hardt i spakene. Det er haloer i overgangene mellom de mørke og lyse partiene. Det blir for mye kontraster her også, slik at en del av detaljene i bildet forsvinner/vaskes ut.
Epoks Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Skrevet 22. mai 2008 Hei, og takk for kritikken. Når jeg ser det i etterkant, må jeg si meg veldig enig i det dere sier. Har dratt litt vel hardt i spakene. Gjorde nok litt for dårlig arbeid med selve fotograferinga.
mnhobbes Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 er midten av taket litt utbrent? likte motivet, men det ble kanskje litt mye kontrast mellom trærne og skyene ja. Hadde likt å sett det samme bildet med noen litt mer "dramatiske" skyer!
Epoks Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Skrevet 22. mai 2008 Prøver meg igjen. Har tatt mye mindre i nå, men føler på en måte at bildet miste stemninga. Er neimen ikke helt sikker. Vad tycker ni?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå