Gå til innhold

Verdianslag og fremgangsmåte ved salg av 32" LG lcd


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg vurderer nå sterkt å selge min 10 mnd gamle LG 32" med kodenavnet 32LB2R.

 

35_1839_2.jpg

 

Det er hovedsaklig 2 ting jeg stusser ved.

 

1. Hva kan jeg forvente å få for en slik tv? Ny pris på elkjøp da jeg kjøpte den var ca 11 000,- Den er som sagt bare 10 mnd gammel, og har hengt på veggen siden da. Den har gjennomgått helt normal bruk. Det følger også med et komplett veggfestesett. Noen som har noen formening om verdien på en slik tv? Tv'en fikk meget gode skussmål da den kom ut iaf.

 

2. Hvordan sender man et slikt dråg i posten? Har original pappkasse og isopor, men er posten til å stole på i denne sammenhengen? Burde jeg heller sende via DHL, tollpost etc? Hvordan går jeg i så fall frem? Er helt grønn på dette området, hehe.

 

Takker på forhånd for svar :)

Endret av G. Sears
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. Hva kan jeg forvente å få for en slik tv?

finn billigste nettpris for en tv med tilsvarende kvalitet og funksjonalitet, trekk så fra 30-40% av prisen pga at den er brukt, så har du et utgangspunkt. det enkleste er å selge

til noen som kan hente tven selv evt du kjører, ellers koster det fort noen hundrelapper å sende. sjekk også om innboforsikringen din dekker skade under transport med posten e.l.

hvis den ikke gjør det ville jeg satset på egen transport. kanskje må du selge litt billigere, men det går fort opp i opp vs transportkostnad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...