Colaholic Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Halla, er ny på forumet. Tenker å starte med AoC med vennen min. Han skal bli Tempset of Set, men jeg er fortsatt usikker på hvilken class jeg vill være. Så nå spør jeg dere som allerede spiller, om dere kan fortelle om hvilken class dere spiller og hvorfor dere valgte den, og kanskje poste et bilde av characteren deres Hvis dere kommentere så Tusen Takk
Heart Break Kid Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Jeg sier som jeg alltid har sagt, test ut litt selv og velg det _du_ syns er best/morsomt, er tross alt du ene og alene som vet hva du liker. Ellers; Velkommen til Forumet.
DNA Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Du må vel ta det du liker best. Selv har jeg en føelse av at 2 ToS sammen eller ToS + Barbarian vil være ganske bra sammen når man skal AoE grinde.
Quote Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Du bør forklare litt kva spele-stil du likar. Uansett, så er det best å finne ut av ting litt sjølv istadenfor å spørre andre. Ellers så kan du finne mykje informasjon på ageofconan.com - berre å leite i menyen til venstre -> Classes. Lykke til!
PinneVed Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 2 ToS fungerer strålende, annet kunnet vært barb eller en av solidier klassene. Muligens ranger også.
Konamixx Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Kjørte gjennom den pyramide dungeon i khepket ,eller hva plassen nå het sammen med en ranger nå ikveld (jeg er ToS). Kan bekrefte at det gikk som varm kniv i smør.
Lorrison Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Jeg tenker nå guardian selv... de som ikke er så altfor sterke nå kan bli starkere etterhvert... hakke peiling, men syns guardian er stilig Beste rustninger og skjold
TheScorp Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Hvis dere har planer om å duoe, så er assassins + tempest of set en uslåelig combo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå