JiGGe Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Ja, da har jeg bestilt spillet fra EBgames.com Fikk war-mammoth kode i eposten. Men det jeg lurer på nå er om dette er US server og ikke EU. Lurer også på om man kan ha war-mammoth koden og bare ta vare på den og evt. bruke/selge den om noen måneders tid. Tjene penger! *Sikle*
Quote Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Sidan EBGames har butikker i Noreg, så tipper eg at du får EU-version. Det andre spørsmålet kan eg dessverre ikkje svare deg på.
bermar Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Mounten får du vel ikke brukt før level 40 uansett. Men om du kan selge den, tviler jeg litt på. Det er tross alt et eksklusivt item som gis til deg, ettersom du forhåndsbestilte. Er ikke sikker da.
Trev Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Lurer også på om man kan ha war-mammoth koden og bare ta vare på den og evt. bruke/selge den om noen måneders tid. Tjene penger! *Sikle* For ekte penger eller ingame valuta? Siden det er tusenvis på tusenvis av CE kopier solgt, tror jeg ikke du kan regne med at dette blir mye verdt på sikt. Og når man lanserer nye patcher og expansions for å gi nytt liv til spillet, så kommer vel enda bedre utstyr etc.
Quote Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Får ikke alle en mammuth i level 40 da ? Nei, berre dei som har forhåndsbestilt.
Slikape Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Får ikke alle en mammuth i level 40 da ? Nei, berre dei som har forhåndsbestilt. noen som vet om det må brukes mye tid for å grinde inn like mye som en slik er verdt?
Quote Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 (endret) Får ikke alle en mammuth i level 40 da ? Nei, berre dei som har forhåndsbestilt. noen som vet om det må brukes mye tid for å grinde inn like mye som en slik er verdt? Trur ikkje vi som var så heldige å få forhåndsbestilt, trenger å bruke in-game pengar på denne. Er visstnok berre å skrive /claim i chat når ein har nådd level 40. Er ikkje 100% sikker, though. Endret 20. mai 2008 av Quote
Heart Break Kid Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 (endret) lvl 40 mount vil koste 2g, skillen 1g. Har på følelsen at gull er mye verdt i Hyboria. Edit: Ja, Pre-order mounts er gratis, men må fortsatt ha skill etter hva jeg har forstått. Endret 20. mai 2008 av Heart Break Kid
DNA Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Det er bra at gull er verdt mye, blir mer realistisk da
Heart Break Kid Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Jeg er lvl 22 nå, har rundt 5 sølv, skal ærlig innrømme at jeg ikke sparer på pengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå