Tronder84 Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Den siste tiden har jeg merket at det er en del hår på puten min etter en natt...Først tenkte jeg at det sikkert ikke var noe krise, men de siste 4-5 dagene har jeg følt at jeg har mistet en god del...Jeg er 24 år, så dette er litt tidlig (synes jeg). Brødene mine og min far mistet håret tidlig... Er det noe jeg kan gjøre for å forhindre dette. Har sett en del på nett, og har funnet "mirakelkurer" og slikt fra USA. Disse har jeg egentlig liten tro på. Lurer på om det er noen som har prøvd et eller annet som har funket. Når jeg nå ser meg i speilet bak, så ser jeg at jeg har blitt litt tynnere over "måne-partiet". Men jeg har masse hår nå, så jeg føler at jeg får dekt det meste. Er det lurerst å ha kort hår, vises det mindre da? Håper på kontruktive svar. Hilsen trøndern:)
Timeo Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Lå merke til at jeg også har begynt å bli litt tynnere midt oppå når jeg så meg selv på et videoklipp en dag. Fikk ganske raskt klippet håret til halv-langt (hadde langt før) og så kammer jeg det bakover i en gangster-sleik nå. Blir vel løsningen fremover
allyse Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 (endret) Den siste tiden har jeg merket at det er en del hår på puten min etter en natt...Først tenkte jeg at det sikkert ikke var noe krise, men de siste 4-5 dagene har jeg følt at jeg har mistet en god del...Jeg er 24 år, så dette er litt tidlig (synes jeg). Brødene mine og min far mistet håret tidlig... Er det noe jeg kan gjøre for å forhindre dette. Har sett en del på nett, og har funnet "mirakelkurer" og slikt fra USA. Disse har jeg egentlig liten tro på. Lurer på om det er noen som har prøvd et eller annet som har funket. Når jeg nå ser meg i speilet bak, så ser jeg at jeg har blitt litt tynnere over "måne-partiet". Men jeg har masse hår nå, så jeg føler at jeg får dekt det meste. Er det lurerst å ha kort hår, vises det mindre da? Håper på kontruktive svar. Hilsen trøndern:) Er vel bare en ting å gjøre, hvis familien din har mistet håret tidlig er å akseptere det. Med mindre det kan være relatert til dårlig shampoo eller mye stress, så er det nok testosteronet eller genene dine som gjør det. Jeg ble tynnere i håret mye tidligere enn deg, og nå kjører jeg så og si konstant 3mm-hår. Det grusomste som finnes er når folk som er tynn i håret, men prøver å skjule det Endret 20. mai 2008 av allyse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå