Quote Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Bestiller berre gjennom jobben min eg! Uansett så hadde eg fått ein av kompisane mine over 18 til å kjøpe. Men tenk litt over kor mykje ekstra Funcom kjem til å tene, berre ved å legge til Gamecards. Personleg så trur eg ikkje at dei bryr seg noko UTRULIG mykje at personer under 18 speler. Men så er det jo også nokre personer over 18 som også vil ha gamecards!
Kuzzye Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Skrevet 1. juni 2008 uahh... unødvendig eller jaja, holder hvertfall nubsa vekke.... (jeg skal ikke spille det nå as ^^) Er vel heller motsatt. Nuubsa/kids får tilgang til AoC pga. det er gamecards. Ja. Du har vel rett. Jeg regnet bare med at det er ferre som kjøper det siden det koster i måneden.
WD40 Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Idiotisk spør du meg. Å måtte fortsette å betale for et spill ETTER du allerede har kjøpt det. Hadde lett kjøpt meg Age of Conan hvis det ikke var for at man måtte betale 120 kr måneden eller hvor mye det er. Dette er ren svindel i mine øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå