Gå til innhold

AoC: Conan med seriøse problemer på Us forum


Anbefalte innlegg

Siden jeg spiller på US server så får jeg med meg det meste som skjer der.

Ser ut som Funcom gjør mye dumme ting nå.

folk klager på all nedetiden og nå begynner funcom og slette alle klagene på Forumet så ikke nye brukere skal se det.

De sletter alle negative saker så ikke det skal se dårlig ut.

serverne har vært ned snart så mye pga av ustabilitets problemer,og kontoer blir deleted uten grunn,så nå sliter funcom ille.

dette tyder på veldig dårlig gjennomføring og testing av spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nedetid, tenker du på early access da? Ettersom normal tilgang ikke har åpnet der enda såvidt jeg vet. I Europa funker ihvertfall dette helt konge, så kanskje de har noen midlertidige problemer med serverparken i USA. Spillet er det ihvertfall ikke noe problemer med, da hadde vi nok hatt samme problemene her i Europa.

 

At de sletter poster høres litt rart ut, men har du noen eksempler? Vet at det er ganske vanlig å gjøre dette, Valve slettet vel alt som hadde med Linux klienten å gjøre før de lanserte den. Og i wow har masse blitt slettet av diverse grunner. De har nok noen begrunnelse på det de sletter, enten det er direkte drittslenging eller usakelige innlegg.

Lenke til kommentar

denne patchen er for å åpne for den officielle launchen,og den vil også komme til den europeiske serverne.

Og det er den som ødelegger hele systemet.

 

jeg er på forumet der nå, det er mange som er lokket,all negative utalse om spillet blir lukket.

pluss at mange har blitt bannet uten grunn.

Endret av vammaveien
Lenke til kommentar
Siden jeg spiller på US server så får jeg med meg det meste som skjer der.

Ser ut som Funcom gjør mye dumme ting nå.

folk klager på all nedetiden og nå begynner funcom og slette alle klagene på Forumet så ikke nye brukere skal se det.

De sletter alle negative saker så ikke det skal se dårlig ut.

serverne har vært ned snart så mye pga av ustabilitets problemer,og kontoer blir deleted uten grunn,så nå sliter funcom ille.

dette tyder på veldig dårlig gjennomføring og testing av spillet.

Sletter alle negative saker, FORDI FUNCOM sletter det så det ikkje skal sjå dårleg ut?

 

Først av alt, er det berre noko du trur Funcom gjer, eller er det "offisielt"? Kan jo godt hende det ligger ein god grunn bak dette. Tviler på at mesteparten av desse er saklege. Sikkert stappa med: "Func0mz0rz u suk balz".

 

 

Alle nye, store MMORPG's kan vente seg nedetider og ustabilitet. Det er noko ein nesten aldri kan sjå vekk i frå. Håper dei berre har fått tak i fleire servers til EU-launch visst det er SÅ gale.

Lenke til kommentar

Quote,dette er noe ikke jeg trur,men det er fakta,alle som har en US account kan se dette selv.

Så ikke kom med det at det er noe jeg trur.

Og faktisk så er kanskje noen av de topicene kanskje drøye ja,men mange av de har rett til å si hva de mener for de har betalt for et spill.

enhver som har axess til US forumet kan se dette selv.

Endret av vammaveien
Lenke til kommentar
Quote,dette er noe ikke jeg trur,men det er fakta,alle som har en US account kan se dette selv.

Så ikke kom med det at det er noe jeg trur.

Og faktisk så er kanskje noen av de topicene kanskje drøye ja,men mange av de har rett til å si hva de mener for de har betalt for et spill.

enhver som har axess til US forumet kan se dette selv.

Ok, visst du seier det så :)

 

Då er det berre å beklage det eg sa tidligare. :)

Lenke til kommentar

Men jeg er totalt enig med deg Quote at nedetid vil det alltid være i begynnelsen med en launch,men det er hvordan de hånterer saken nå på forumet at de stenger trådene som folk klager i som ikke er den rette måten å gjøre det på.

For når du trykker på de linkene så får du beskjed at du ikke har admine til å se på de.

så er det en bug som har gjort at veldig mange som har brukt den seriekoden som de fikk på email så har de oppgradert med den på dvd platen etterpå for å bruke /Claim.

Det som skjedde da er at mange av kontoene har blitt bannet.

Og det er visst ikke få heller.

Pluss at mange har blitt L80 allerede på 2 dager;) det gjør jo ikke saken bedre;)

Endret av vammaveien
Lenke til kommentar

Syns du kunne sett det fra et annet perspektiv. Det er ikke bare Funcom som sletter spammetråder, og tar bort ting uten å si ifra. Blizzard sine forumer pleier som regel å være fylt med trolls, noe sikkert disse forumene er og. Det er jo ingen vits å ha masse tråder fylt med "OMG u suxx, Funcom let mi PLAY NOW!".

 

Dessuten går cappen på level 80, så at de har kommer til 81 er bullshit.

 

Og "mange" er et relativt uttrykk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...