Barry White Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Hei! jeg skal endre cd-key på mitt starcraft p.g.a at jeg har mista cd-keyen min. Har så kjøpt meg et nytt spill, men jeg vil ikke installere på nytt p.g.a mine mange instillinger. Hvordan endre cd-keyen uten å legge inn på nytt. Kanskje litt klumsete forklart dette men...
Defender Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 I regedit? Vær forsiktig hvis du skal redigere noe her. Evt. søk på Google
StudInc Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 kva er problemet med cd-key når starcraft er innstallert?? :-?
akzj0n Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 kva er problemet med cd-key når starcraft er innstallert?? :-? Sikkert fordi hvis man skal spille på internet må man ha gyldig key.
Barry White Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Skrevet 7. mars 2003 den orginale cd-keyen min gikk av en eller an grunn ikke å bruke på battlenet.. derfor kjøpte jeg en ny versjon. Noen som kan gi meg en register plassering?
Serqevx Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Ligger ikke savefilene i egen mappe da? Kan sikkert kopierer disse.
Barry White Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Skrevet 7. mars 2003 jo det gjorde de, men det hadde vært interresant å vite plasseringen i registeret også
akzj0n Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Har du vært inne og tittet da ? Hkey_local_machine og så software, eller kanskje hkey_current_user --->software.
eXpanium Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 sorry å måtte skuffe deg, men det går berre ikkje! har prøvd alt, endevend heile regedit, men finner ikkje en drit... instaler på nytt, tar ikkje så lang tid...
SirHartge Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Passer under gamer.no, feilpostet i annet om data.
Anbefalte innlegg