bandreas Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Ja trådene må jo komme, og ser ut som jeg ender som HoX nå. Var selv for treig til early access så må vente noen dager til, men det går Sånn i starten kan jo dere som har rullet en HoX fortelle litt om angrep/spells dere finner mer nyttige enn andre. Hvordan man får best utnytte av talenttreet er jo også kjekke ting å vite f.eks. Game/diskuter/fortell on
Kakebakelate Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 (endret) kan legge ut linker til et par builds fra aoc forumet. Avatar og litt possesion Hovedsakelig Possession Jeg fikk ikke til å registre meg, men skal poste det jeg tror blir min build når jeg får det til. Endret 19. mai 2008 av Runarbs
Merath Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 det finnes allerde en lignende tråd, bare den heter "den lille" clicky
bandreas Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Det så ikke jeg, så denne tråden kan stenges eller fjernes
DNA Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Søk litt eller ivertfall se ned på siden før du lager en tråd
bandreas Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Søkte jeg.. så den bare ikke... ikke akkurat så mye å slå hodet i veggen for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå