Gå til innhold

AoC: Noen spørsmål angående Assasin


Anbefalte innlegg

Jeg rolla meg en Assasin i går og er lvl 13 atm. Rolla denne egentlig fordi den minte om en rogue type karakter fra wow, men det jeg lurer på er om man får noe mer crowd control senere. Føles ut som jeg er ganske squishy atm, tåler lite og gjør middels skade uten noen form for CC

 

Noen som har noe erfaring med Assassin, hvordan de blir etterverdt? Hva synes dere sånn ellers om classen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ikke mer CC, men du får mer evasion, dodge osv som forsvar. Men klassen er veldig squizy ja. Men du har jo syk burst damage som burde ta ned en cloth user i løpet av sekunder hvis du spiller riktig.

 

Selv likte jeg ikke klassen så godt pga at den ikke hadde noe CC og jeg liker CC ganske godt. Så blir Barbarian for meg :)

Lenke til kommentar
Du får ikke mer CC, men du får mer evasion, dodge osv som forsvar. Men klassen er veldig squizy ja. Men du har jo syk burst damage som burde ta ned en cloth user i løpet av sekunder hvis du spiller riktig.

 

Selv likte jeg ikke klassen så godt pga at den ikke hadde noe CC og jeg liker CC ganske godt. Så blir Barbarian for meg :)

 

 

Hmmm, kanskje jeg skal rerolle igjen lol. Kommer til ha en lvl 10-15 av alt jeg før jeg kommer meg vekk fra tortage

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...