Gå til innhold

Den store handletråden


Anbefalte innlegg

Håper det ikke er laget en liknende tråd tidligere.

 

Jeg tenkte at brukerne inne i denne tråden kan poste om bøker/bok som de handlet og kanskje si noe om hvor de har kjøpt dem, og kanskje anbefale bøker som er på tilbud. Kanskje man også si noe om hvilke forhåpninger en har til boka/bøkene, og hva som fikk en til å kjøpe boka ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vel begynne jeg da:

 

Kjøpte (bestilte) for fire dager siden McMafia av Misha Glenny, Gomorra av Roberto Saviano og Merchant of Death av Douglas Farah.

 

Merchant of Death oppdaget jeg etter jeg hadde sett Lord of War for et par dager siden, og hørte at han karakteren til Cage var inspirert av den kar som heter så mye som Viktor Bout og bestemte meg for å finne ut mer om denne underlige personen Viktor. Det var vel da jeg også oppdager McMafia i samme slengen siden den var på listen under på Amazon :p

Den skal være en slags reise igjennom mafiaens og de kriminelle nettverkenes verden .

 

Gomorra hørte jeg om igjennom en bokanmeldelse av den norske oversettelsen av boka i Adressavisa et par dager før jeg kjøpte boka. Skal visstnok handle om en ganske så mektig Mafia nede i Napoli, og forfatteren av boka skal visstnok nå ha livvakter rundt seg 24/7 etter han avslørte deres nettverk og forbrytelser for verden igjennom boka.

 

Trur jeg har fått mafia dilla for denne sommeren. Lol :yes:

Endret av Kenny_NOR
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nylig investert i to brukte bøker:

 

The Old Man and the Sea aav Hemingway

Har lest mye av han, og har er fin. Har av en eller annen merkelig grunn ikke lest denne. 20 kroner på loppis.

 

Det står skrivd i Stjernene av Axel Jensen.

Fantastisk forfatter, fin bok. Den er illustrert av Pushwagner, noe som er heeeerlig. 150 kroner på bruktbokhandel, majorstuen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...