Gå til innhold

Firfisle Midt i Afrika

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser i 100% at bilde ikke er helt skarp, kunne kanskje oppskarpet det litt. Du har luft i blikkretning, men motivet er litt for sentret. Hvis du hadde kuttet litt mer på høyere side og toppen (beholdt størrelsesforholdet) så hadde bildet blitt mer spennende.

Skrevet
Ser i 100% at bilde ikke er helt skarp, kunne kanskje oppskarpet det litt. Du har luft i blikkretning, men motivet er litt for sentret. Hvis du hadde kuttet litt mer på høyere side og toppen (beholdt størrelsesforholdet) så hadde bildet blitt mer spennende.

Takk takk!

Skrevet

Heisann!

Jeg synes dette bildet var mye bedre enn det andre firfislebildet ditt :) Her er det ikke noe som forstyrrer i bakgrunnen, og man får også bedre blikkkontakt med firfislen. Jeg synes det er litt synd at fokus sitter i nakken istedenfor ved øyet. Det trekker litt ned. Ellers så tror jeg bildet kan bli enda bedre hvis du roterer det horisontalt, men det er jo kun en smakssak :)

PS: Du kan jo freshe bildet litt opp i Photoshop også. Øke litt kontrast og gjøre fargene litt sterkere.

Skrevet (endret)

Fargene ble kanskje litt i meste laget nå, men jeg synes definitivt at bildet ble mye bedre! :) Bra jobbet! :thumbup:

Endret av Firetrucken
Skrevet (endret)
Fargene ble kanskje litt i meste laget nå, men jeg synes definitivt at bildet ble mye bedre! :) Bra jobbet!(thumbsup)

ja de var litt kraftige nå :cry:

Endret av AndyAndy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...