Gå til innhold

publisering av bilder på nett


Anbefalte innlegg

hei

 

ser etter et godt verktøy for å dele bilder med venner. det jeg ser etter er et galleri-system med spesielle features. feks: mulighet for å droppe en zip/tar i en mappe på serveren, som blir plukket opp, generert thumbnails, navigasjon og skalerte bilder av. den må beholde orginalene, slik at de også kan lastes ned. kjøre på linux/apache. mulighet for å legge en kommentar på hver hendelse hadde vært greit. forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei

 

ser etter et godt verktøy for å dele bilder med venner. det jeg ser etter er et galleri-system med spesielle features. feks: mulighet for å droppe en zip/tar i en mappe på serveren, som blir plukket opp, generert thumbnails, navigasjon og skalerte bilder av. den må beholde orginalene, slik at de også kan lastes ned. kjøre på linux/apache. mulighet for å legge en kommentar på hver hendelse hadde vært greit. forslag?

Du kan ta en titt på http://www.zenphoto.org/, vet ikke om det fikser alt du ber om dog.

Lenke til kommentar
hei

 

ser etter et godt verktøy for å dele bilder med venner. det jeg ser etter er et galleri-system med spesielle features. feks: mulighet for å droppe en zip/tar i en mappe på serveren, som blir plukket opp, generert thumbnails, navigasjon og skalerte bilder av. den må beholde orginalene, slik at de også kan lastes ned. kjøre på linux/apache. mulighet for å legge en kommentar på hver hendelse hadde vært greit. forslag?

Du kan ta en titt på http://www.zenphoto.org/, vet ikke om det fikser alt du ber om dog.

 

oi. det var kjapt svar. mange som sitter på jobb altså. =)

 

zenphoto ser ut som akkurat det jeg var på jakt etter. har kun testet demoen, men skal sette det opp nå. litt kjedelig at det ikke ligger i repo'en, men får bare passe på å kikke etter oppdateringer og sikkerhetsrapporter innimellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...