Gå til innhold

Bestille deler i begynnelsen av uka - Ser dette oppsettet ok ut ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Synes ikke 8800GT støyer så mye, men det er da subjektivt.

Du har da heller ikke nevnt at støy og effektforbruk er et kriterie, jeg har fortalt deg hva som vil yte best i forhold til pris.

Regner med at du vet at det Gainward kortet ikke støyer?!

Leste test av kortet gjort av hw.no, og de kommenterte at kortet var veldig stille med ytelse som var nesten på nivå med 8800GT.. Mitt gamle 6800GS skjermkort der bråkte vifta som et kjernekraftverk, og jeg må si at det var rimelig slitsomt å høre på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er enig med andre som har skrevet her. Du kan spare inn penger på RAM og Skjermkort. 8800GT er slettes ikke værst for en slik pris. Angående støy vet jeg ikke noen ting om, men for min del så skal det mye til for at noe bråker FOR mye.

ellers vil kanskje Disse rammene være et bedre valg mtp. prisen vs ytelsen. Har dem selv og er mektig fornøyd! Overklokker lett opp til 1066Mhz med kun 2.1V (2.0V vanlig) :)

Du kjenner lite forskjell fra 800MHz (PC6400) til 1000Mhz bikker (PC8000)

Endret av Core2Duo_Dude
Skrevet
Jeg er enig med andre som har skrevet her. Du kan spare inn penger på RAM og Skjermkort. 8800GT er slettes ikke værst for en slik pris. Angående støy vet jeg ikke noen ting om, men for min del så skal det mye til for at noe bråker FOR mye.

ellers vil kanskje Disse rammene være et bedre valg mtp. prisen vs ytelsen. Har dem selv og er mektig fornøyd! Overklokker lett opp til 1066Mhz med kun 2.1V (2.0V vanlig) :)

Hvis man ikke merker forskjell fra 800mhz til 1000mhz, hvordan kan man da merke forskjell fra 1000mhz til 1066mhz som du nevner?

Mushkin-brikkene har jeg allerde hjemme, kjøpt på tilbud for 675kr, så de får jeg ikke levert tilbake...

Skrevet (endret)

Hvis man ikke merker forskjell fra 800mhz til 1000mhz, hvordan kan man da merke forskjell fra 1000mhz til 1066mhz som du nevner?

Mushkin-brikkene har jeg allerde hjemme, kjøpt på tilbud for 675kr, så de får jeg ikke levert tilbake...

ok, da så.

Men jeg har ikke sakt noe om at det er stor forskjell fra 1000Mhz til 1066Mhz. Jeg snakket bare om at de rammene jeg linket til var veldig overklokke vennlige så jeg fikk dem lett opp i 1066Mhz

Endret av Core2Duo_Dude
Skrevet

ok, da så.

Men jeg har ikke sakt noe om at det er stor forskjell fra 1000Mhz til 1066Mhz. Jeg snakket bare om at de rammene jeg linket til var veldig overklokke vennlige så jeg fikk dem lett opp i 1066Mhz

Åja, sånn ja =) Takker for tipset..

Da bare misforsto jeg.. Nei ramen er bestilt så den får jeg ikke spart så mye på dessverre..

Men jeg skal ikke overklokke noe som helst, og har forstått at de Mushkin brikkene skal være ganske bra til prisen =)

Skrevet (endret)

Da var alle deler bestilt. Gikk for et Gainward GeForce 8800GT GS 512mb kort med bedre (stillegående)kjøleløsning enn de fleste andre GeForce 8800GT kort :)

Endret av Bardis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...