Brass_Monkey Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 (endret) Med en gang etter jeg har valgt en realm/server og trykker på create, får jeg etter kort tid denne feilmeldingen: client of wrong version! Please use GameClient of version LiveCandidate_Release@48935. Noen som har hatt lignende problem eller kan hjelpe`? Endret 17. mai 2008 av Brass_Monkey
AeterneL Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Funcom sier nå til MEG derimot at kontoen min er fryst(dette sies inne på funcom's hjemmesider) og når jeg logger inn på klienten at passordet mitt er feil! Du er vel heldig som kom så langt som du gjorde!
Vargan Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Funcom sier nå til MEG derimot at kontoen min er fryst(dette sies inne på funcom's hjemmesider) og når jeg logger inn på klienten at passordet mitt er feil!Du er vel heldig som kom så langt som du gjorde! Hvis accen din er fryst har de ikke godtatt payment for early access. Da er det kanskje sent for deg, men du kan alltids prøve mooneybookersbetaling. Gikk for meg, dog for et par dager siden. Ps: Dette er rått! Snart level 12 Bear Shaman - Vargan på Fury PvP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå