DeXeqtR Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Hallo. Har en Xbox 360 premiuim, som jeg kjøpre for 1 år siden. Spiller som regel bare CoD 4, og her oppstår det stadig (mange ganger til dagen) problemer med micen i "Game Channelen". Når jeg snakker med dem jeg spiller med, oppstår det plutselig en ekstrem bråkelyd, pipelyd alt mulig som varer til du enten går i Private Chat, eller restarter Xboxa, eller går ut av gamen, joiner du en ny game, er den fortsatt sånn. Når lyden kommer, står det at en av spillerne i gamen lager lyden, det ikonet med at han / hun snakker kommer opp, og blir der hele tiden. Men lyden går ikke vekk selv om du muter vedkommende. Syykt irreterende lyd. Har ikke opplevd dette i private chat, og eller andre spill. Håper noen har løsningen på dette Mvh DeXeqtR
medlem-108338 Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Lån en mic av en venn å se om det er micen eller xboxen din som er problemet
DeXeqtR Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Skrevet 25. mai 2008 Lån en mic av en venn å se om det er micen eller xboxen din som er problemet Du e homo å he ikje peiling. Neida, men det e jo ikje micken som e problemet. Fikk ny mikk fra MS nettopp.
RoninMasao Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Hadde samme problemet med en av kontrollerene mine.. Har du prøvd en annen kontroller?? Altså ikkje annen mic, men selve kontrolleren?
DeXeqtR Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Skrevet 26. mai 2008 Ja, har det, denne helgen har jeg lånt en av en venn... Samme problemet. Andre forslag?
medlem-108338 Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 (endret) Prøv med ny xbox Endret 26. mai 2008 av CatoZ
SilverTrax Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har løsningen!! Dropp hele micken! Hiv den i dass. har jeg gjort. Jeg orker ikke bruke micken lenger. Alltid en eller annen liten d****unge som synger og nynner høyt, eller en annen uvitende tulling som har micken så langt opp i nesa at du kan høre drøvelen vibrerer hver gang han (eller hun) puster!!
medlem-108338 Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har løsningen!! Dropp hele micken! Hiv den i dass. har jeg gjort. Jeg orker ikke bruke micken lenger. Alltid en eller annen liten d****unge som synger og nynner høyt, eller en annen uvitende tulling som har micken så langt opp i nesa at du kan høre drøvelen vibrerer hver gang han (eller hun) puster!! Du kan mute dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå