Gå til innhold

[NY POLL V.3 / 23.5.08] Har DU støv under skjermen på DIN Nokia N82?



Anbefalte innlegg

Har lyst til å kjøpe meg N82 Black Edition. Men har hørt den er plaget av støv under skjermen. Og slikt er helt uakseptabelt når vi først har kjøpt en telefon mye på grunn av skjermens kvalitet.

 

Så derfor ønsker jeg at dere skal ta en ekstra nøye titt på deres N82, dere som har.. og stem på det alternativet som passer best for deg og din telefon..

 

Målet mitt er å få hjelp til å kartlegge hvor ille dette problemet er. Ja!!

Endret av Patience
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke hvordan du kan få noe nyttig ut av resultatene her, kun hvor lenge folk har hatt telefonen og om de har støv eller ikke... For at dette skulle vært interessant måtte de to resultatene linkes opp mot hverandre.

Noe alla dette:

Har du støv på skjermen?

1. Nei

2. Ja, og har hatt telefonen i 1mnd

3. Ja, og har hatt telefonen i 2mnd

osv..

 

Eller kanskje du som moderator kan gå inn å se hva hver enkelt har stemt (det hjelper i så fall bare deg :p )

 

Edit: En annen ting som hadde vært kult å få med er om de som har støv har den gamle titanium telefonen, eller den nye svarte, har hørt den nye muligens er bedre bygd...

Endret av Framerate
Lenke til kommentar

Også dessverre er det folk som bare stemmer noe uten å "participate'e". Folk som ikke engang har telefonen, men bare som vil screw'e up resultatene :(

 

Jeg har N82'en i sølv, og har hatt den i 4 mnd. eller noe slikt, og plages ikke med støv under skjermen eller noe :)

Lenke til kommentar
Ser ikke hvordan du kan få noe nyttig ut av resultatene her, kun hvor lenge folk har hatt telefonen og om de har støv eller ikke... For at dette skulle vært interessant måtte de to resultatene linkes opp mot hverandre.

Noe alla dette:

Har du støv på skjermen?

1. Nei

2. Ja, og har hatt telefonen i 1mnd

3. Ja, og har hatt telefonen i 2mnd

osv..

 

Eller kanskje du som moderator kan gå inn å se hva hver enkelt har stemt (det hjelper i så fall bare deg :p )

 

Edit: En annen ting som hadde vært kult å få med er om de som har støv har den gamle titanium telefonen, eller den nye svarte, har hørt den nye muligens er bedre bygd...

 

Du har selvsagt rett. Men det lar seg ikke gjøre. Så jeg har gjort det nest-beste!! :-)

Lenke til kommentar
Du har selvsagt rett. Men det lar seg ikke gjøre. Så jeg har gjort det nest-beste!! :-)

 

Vel, hvis setter opp en ny undersøkelse der det bare er en poll (per mobil) og ikke to, så skulle jo det funke(?)

 

Poll1

Har du støv mellom dekselet og skjermen på din Nokia N82 Light Titanium?

1. Nei, og har hatt telefonen i 1mnd

2. Nei, og har hatt telefonen i 2mnd

osv...

3. Ja, og støvet ble oppdaget etter 1mnd

4. Ja, og støvet ble oppdaget etter 2mnd

osv..

 

Poll2

Har du støv mellom dekselet og skjermen på din Nokia N82 Black?

1. Nei, og har hatt telefonen i 1mnd

2. Nei, og har hatt telefonen i 2mnd

osv...

3. Ja, og støvet ble oppdaget etter 1mnd

4. Ja, og støvet ble oppdaget etter 2mnd

osv..

 

Vurderer også denne telefonen, og er derfor på jakt etter brukbar informasjon om dette emnet (som jeg kan lese selv).

Lenke til kommentar
Du har selvsagt rett. Men det lar seg ikke gjøre. Så jeg har gjort det nest-beste!! :-)

 

Vel, hvis setter opp en ny undersøkelse der det bare er en poll (per mobil) og ikke to, så skulle jo det funke(?)

 

Poll1

Har du støv mellom dekselet og skjermen på din Nokia N82 Light Titanium?

1. Nei, og har hatt telefonen i 1mnd

2. Nei, og har hatt telefonen i 2mnd

osv...

3. Ja, og støvet ble oppdaget etter 1mnd

4. Ja, og støvet ble oppdaget etter 2mnd

osv..

 

Poll2

Har du støv mellom dekselet og skjermen på din Nokia N82 Black?

1. Nei, og har hatt telefonen i 1mnd

2. Nei, og har hatt telefonen i 2mnd

osv...

3. Ja, og støvet ble oppdaget etter 1mnd

4. Ja, og støvet ble oppdaget etter 2mnd

osv..

 

Vurderer også denne telefonen, og er derfor på jakt etter brukbar informasjon om dette emnet (som jeg kan lese selv).

 

OK, jeg har endret pollen slik du foreslo :-) Deverre får jeg ikke nullstilt "antall stemmer" slik som i forrige versjon av dette phpboardet vi nå bruker..

Endret av Patience
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...