iks95 Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Kompisen min hadde tenkt til å legge inn to kort, når han skulle sette inn koden, trur du jammen ikke at koden var borte! Jeg har sett kortene selv, så ikke tro han bare vrøvler. Hvordan er dette mulig?! og har det skjedd med noen før?
robertbu Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Kompisen min hadde tenkt til å legge inn to kort, når han skulle sette inn koden, trur du jammen ikke at koden var borte!Jeg har sett kortene selv, så ikke tro han bare vrøvler. Hvordan er dette mulig?! og har det skjedd med noen før? Hvar det vanlige kort?
iks95 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Skrevet 16. mai 2008 Kompisen min hadde tenkt til å legge inn to kort, når han skulle sette inn koden, trur du jammen ikke at koden var borte!Jeg har sett kortene selv, så ikke tro han bare vrøvler. Hvordan er dette mulig?! og har det skjedd med noen før? Hvar det vanlige kort? ja, to viking kort i vanlig
diamantkort Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Det skjedde med meg når jeg skulle legge inn Alexander Aas i diamant
Anbefalte innlegg