alibeba Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Hei Lurer på om man kan bruke en usb dongle som diskett under installasjon av xp når man trykker f6 under installasjon av iatadrivere Har en helt ny Acer extensa 7620 med vista home premium XP finner ikke disken
daffy- Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Her må du enten laste ned sata-drivere og slipstreame over på en plate med xp, eller gjøre det enkleste som er å gå inn i BIOS og finne et valg som heter "SATA Native Mode". Her kan du velge enten AHCI eller IDE. Velg IDE her og XP vil finne disken som vanlig.
alibeba Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Her må du enten laste ned sata-drivere og slipstreame over på en plate med xp, eller gjøre det enkleste som er å gå inn i BIOS og finne et valg som heter "SATA Native Mode". Her kan du velge enten AHCI eller IDE. Velg IDE her og XP vil finne disken som vanlig. Det har jeg gjort men når jeg går tilbake til ahci for å kjøre vista går det ikke å starte xp og da må jeg inn i bios igjen
m99 Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Du må laste ned og installere driverene når du har fått startet opp XP, så enabler du AHCI i bios.
alibeba Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Skrevet 21. mai 2008 Du må laste ned og installere driverene når du har fått startet opp XP, så enabler du AHCI i bios. Men xp nekter å installere driverne xp spk.3 er installert
daffy- Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Du må laste ned og installere driverene når du har fått startet opp XP, så enabler du AHCI i bios. Men xp nekter å installere driverne xp spk.3 er installert Sikker på at du har lastet ned riktig driver? Lurer også på hvorfor du setter tilbake til AHCI igjen? Må ikke det for å kjøre Vista..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå