BigRazer Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 (endret) Hei! Det ble til at jeg kjøpte meg bioshock, men til fortvilese så funker det dårlig. Jeg instalerte det som jeg skulle, skreiv inn serial key og trykka START. Da kommer det opp en rute det står Bishock i, så kommer det: Bioshock.Exe har sluttet og virke. Kan noen hjelpe meg?? BiG Endret 15. mai 2008 av BigRazer
Bjonski Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Du kommer ikke akkurat med mye info da.. Kan være hardware-relatert.. eller en bug med installasjon. kan også være OS.
AvidGamer Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 (endret) Keyen må registrers før installering om jeg husker rett. Endret 15. mai 2008 av AvidGamer
BigRazer Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Skrevet 15. mai 2008 Har vista, Intel core 2 Quad CPU Q6600@ 2,40 GHz gb ram 1 gb skjermkort, (MSI GeForce 9800GX2 1GB) Det funka fin fint på xp helt til jeg fikk vista home premium 32 bit. Har også prøvd og kjørt det i komatbilitemodus med XP og.
Timeo Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Keyen må registrers før installering om jeg husker rett. Det gjorde aldri jeg. Derimot så måtte jeg kjøre som administrator og i kompabilitetsmodus for winxp, hvis da trådstarter har vista.
BigRazer Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Skrevet 15. mai 2008 (endret) Keyen må registrers før installering om jeg husker rett. Det gjorde aldri jeg. Derimot så måtte jeg kjøre som administrator og i kompabilitetsmodus for winxp, hvis da trådstarter har vista. Har gjort begge deler. Edit: Det funker litt, også når jeg skal endre oppløsningen på skjermen så stopper det opp, og svarer ikke lengre. Endret 15. mai 2008 av BigRazer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå