Shoo Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Har nå hatt k810i i et par mnd. Jeg bruker annet SIM-kort (Tele2) enn det som fulgte med selve tlf, men begge er hos samme operatør; Tele2. Nedbetalingstiden på tlf er på 12mnd. Jeg lurer på om jeg kan f.eks switche mitt nåværende SIM-kort telefonnummer over fra Tele2 til f.eks OneCall? Kan jeg gjøre dette eller vil ikke OneCall SIM-kortet fungere på min telefon pga. bindingen/låsen? Takker for hjelp.
TotalVarsling Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Har nå hatt k810i i et par mnd. Jeg bruker annet SIM-kort (Tele2) enn det som fulgte med selve tlf, men begge er hos samme operatør; Tele2. Nedbetalingstiden på tlf er på 12mnd. Jeg lurer på om jeg kan f.eks switche mitt nåværende SIM-kort telefonnummer over fra Tele2 til f.eks OneCall? Kan jeg gjøre dette eller vil ikke OneCall SIM-kortet fungere på min telefon pga. bindingen/låsen? Takker for hjelp. Telefonen är garanterat operatörslåst på ett år. och om du ska byta sällskap må du betala en så kallad slutfaktura till tele2 som kommer vara alla månadsavgifterna du har kvar under bindningstiden när det kommer till telefonlåset kan du få denna upplåst av diverse firmor
havfal Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Tele2 kan sikkert også hjelpe deg med å låse opp telefonen.
Essem Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Ring eller gå inn på netttsidene til Tele2. Jeg har brutt bindingstid flere ganger. Du må betale utifra hvor langt du er i bindingstiden.
marterenee Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Er bare å ringe kundeservicen, de vil hjelpe deg med å åpne telefonen for all bruk. Men da må du jo betale en viss sum for det, men slik er det bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå