Gå til innhold

Trenger hjelp med Itunes+Quicktime installering på vista

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har lastet ned den nyeste versjonen av Itunes fra apple.com og skal installere den på min eksterne harddisk. Jeg starter installeringen , velger en mål mappe og begynner installeringen. Etter ca. 2 sec kommer det opp en feilmelding : " Nedlastninger er ikke et gyldig kort filnavn". "Nedlastninger" er navnet på målmappa jeg skulle installere til. Deretter sier den at Quicktime ikke kunne insatlleres og at Itunes trenger Quicktime for å fungere. Itunes blir underlig nok installert helt fint. Så prøver jeg å laste ned en eldre versjon av quicktime, fra Oldversion.com. Men den installeringen sier at det er allerede installert en nyere versjon av Quicktime så derfor kan den ikke installere. Ironisk nok, når jeg prøver å starte Itunes crasher prgrammet med en gang fordi den mangler Quicktime...

Itunes sier at pcen ikke har Quictime installert og pcen sier selv at Quicktime er installert. Jeg prøver å avsintallere den Quictimen som pcen sier jeg har men da komemr den samme feilmeldingen: " Nedlastninger er ikke et gyldig kort filnavn" . Så hva i svarte skal jeg gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...