Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Oversetting i Spansk


Anbefalte innlegg

Hei, jeg og en i klassen holder for tiden på med et prosjekt i spansk. Vi skal lage en presentasjon av Mexico, der deler av teksten skal være på spansk. dessverre kan hverken jeg eller kameraten min et ord spansk, og trenger dermed hjelp. Nedenfor poster jeg teksten vi trenger å ha på spansk. Håper noen vil ta seg tid til å oversette dette for oss. Vi vil være deg evig takknemmelig.

 

 

"De første sporene etter menneskelig liv i Mexico stammer tilbake 40 000 år. De første avanserte sivilisasjonene dukket ikke opp før meksikanerne begynte å dyrke korn, for ca. 9000 år siden. Maya- og Azteksivilisasjonene fokuserte i stor grad på skrivekunst, storslått arkitektur, stjerneforskning, avansert matematikk og militær styrke. Til sammen var disse to folkeslagene nesten 30-40 millioner mennesker store, før spanjolene kom. I 1519 invaderte nemlig Spania Mexico og utryddet nesten disse store sivilisasjonene."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oversatt med google translater (link: Google Translate)

 

Los primeros rastros de la vida humana tiene su origen en Mexico atrás 40 000 años. La primera civilizaciones avanzadas no parece que comparezca ante meksikanerne comenzó a crecer el grano, desde hace unos. 9000 años atrás. Maya y Azteksivilisasjonene se centró en gran medida de escritura, arquitectura impresionante, stjerneforskning, matemáticas avanzadas y la fuerza militar. En conjunto, estos dos pueblos eran casi 30-40 millones de personas tienda, antes de que los españoles llegaron. En 1519 invadió a saber, España y Mexico destruido casi las principales civilizaciones.

Endret av Leakim1991
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...