Bugster Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Hei Min trofaste K800i har begynt å fuske litt: -Høytaleren har sluttet å virke. -Det er dårlig kontakt i pluggen i bunn (mot lader og headset). -Joysticken er slitt og virker ikke helt som den skal. -Og jeg vil gjerne bli kvitt ENTRY nå som bindingen er borte. Telefonen er mindre enn to år gammel. Hva kan det koste å få reparert denne tro? Noen som vet? Mvh Bugster
.:CyberMan:. Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Hei Min trofaste K800i har begynt å fuske litt: -Høytaleren har sluttet å virke. -Det er dårlig kontakt i pluggen i bunn (mot lader og headset). -Joysticken er slitt og virker ikke helt som den skal. -Og jeg vil gjerne bli kvitt ENTRY nå som bindingen er borte. Telefonen er mindre enn to år gammel. Hva kan det koste å få reparert denne tro? Noen som vet? Mvh Bugster Så lenge det er normalt brukt, så har du fremdeles garanti, å derfor for reparert den gratis, med å kontakte dem du har kjøpt den med. Dvs. Bortset i fra å fjærne "ENTRY" logoen/manyen, da dette er noe som fulgte med produktet når du kjøpte den (Da den var låst), å ikke en garanti sak.. (Men noen verksteder kan alikevel fjærne dette gratis, med rett formulering av butikken.. ) .:CyberMan:.
Bugster Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Skrevet 12. mai 2008 Hei Min trofaste K800i har begynt å fuske litt: -Høytaleren har sluttet å virke. -Det er dårlig kontakt i pluggen i bunn (mot lader og headset). -Joysticken er slitt og virker ikke helt som den skal. -Og jeg vil gjerne bli kvitt ENTRY nå som bindingen er borte. Telefonen er mindre enn to år gammel. Hva kan det koste å få reparert denne tro? Noen som vet? Mvh Bugster Så lenge det er normalt brukt, så har du fremdeles garanti, å derfor for reparert den gratis, med å kontakte dem du har kjøpt den med. Dvs. Bortset i fra å fjærne "ENTRY" logoen/manyen, da dette er noe som fulgte med produktet når du kjøpte den (Da den var låst), å ikke en garanti sak.. (Men noen verksteder kan alikevel fjærne dette gratis, med rett formulering av butikken.. ) .:CyberMan:. Tusen takk for svar. Da prøver jeg meg hos forhandleren i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå