Core2Dude Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 (endret) Jeg er den typen som ofte spiller spill pga grafikk. Et godt eksempel på dette er jo Crysis som tar utnyttelse av DX10 rimelig bra. Jeg tenkte vi kunne lage en tråd der vi samler de beste spilltitlene med den beste grafiske gameplay. Har du et forslag, så post gjerne med et bra bilde som viser grafikken sammen med en kort beskrivelse av spillet! Gi gjerne link til demoversjon hvis det fins. Crysis Jeg starter med Crysis som er mitt favoritt grafikkspill! En utrolig bra grafikk (Tror det er nåverende beste grafiske spill på jorden) som bruker DX10 og krever enorme datakrefter for å bli spillbart på høye instillinger! Demo versjon Crysis Bilder: Solstrålene som danner skygger i trær er vel det vakreste i spillet! modelleringen er helt fantastisk i spillet! Race Driver: GRID Så vil jeg nevne det helt ferske Race Driver: GRID som nettopp har kommet ut i Demo versjon. Med min pc (se signatur) klarer jeg demoen smertefritt på full guffe. Jeg er ikke helt sikkert på om DX10 brukes her, men god grafikk er det! Jeg liker godt motionblur som får det til å se mye mer "smooth" ut Race Driver: GRID demo bilder: Røyk og motionblur ser bra ut! De utrolige detaljrike områdene setter prikken over i'en Endret 12. mai 2008 av Core2Duo_Dude
Stellis Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 (endret) Morsom tråd Far cry 2: Edit: Link til bildet: http://image.com.com/gamespot/images/2007/...2_screen004.jpg Endret 12. mai 2008 av Stellis
Bjonski Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 (endret) Assassins Creed Call of Duty 4 Endret 12. mai 2008 av Bjohansen
Core2Dude Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Skrevet 12. mai 2008 (endret) Jeg vurderer sterkt å kjøpe Far Cry 2 ettersom grafikken skal blir helt fantastisk ellers har vi jo noen kommende titler: Splinter Cell Conviction Et spill som er oppfølgeren av de tidligere splinter cell spillene, men denne gangen med et litt annet gameplay system. Det har blitt mye mer fritt og du går ikke lenger rundt i superdrakt, men vanlige klær. Lansering forventes i senhøst næremere 2009 Splinter Cell Conviction Bilder: Bedre kampsystem, friere gameplay er to nøkkelord! Vi kan anta en utrolig nice grafikk, sammen med detaljerte friområder. Youtubefilm: Splinter Cell Conviction Trail Mirror's Edge Dette spillet er ganske nyskapende med sitt første persons action camera. Gamer.no tok en liten titt på dette spillet Mirror's Edge Bilder: Grafikk og frihet ser ut til å være enormt bra i dette spillet! en blanding av sporten parkour og action ser lovende ut! Youtubefilm Endret 15. mai 2008 av Core2Duo_Dude
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå