Jack_Daniels Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Hei har prøvd å sette opp en kz plugin på en dedicated server så jeg og noen kompiser kan spille kz maps på lan! Det er såklart snakk om Counter Strike 1.6.. Er det noen gode sjeler der ute som kan sette opp en hel server for meg ? Har prøvd å følle noen guider som var på nett, men det funker ikke kommer ikke opp i "meta list" og commanden "kz_enable 1" funker heller ikke! Amx og meta var gående, men ikkje kz moden. Her er en link til kz pluginen http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=35684 Kan noen være så gode at de setter opp alt fra cstrike mappen, slik at en kz server vil fungere? (inkl AMX, Metamod og den moden som er linket) Eller for den del, noen som vet om en pakke som er install'n'go kz ? (liksom bare overskrive cstrike mappen å starte serveren så er alt klart?) Takker et godt hjerte som orker å gjøre dette !
Jooakim Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 AMX er lett å innstallere (med AMXInstaller). Følg så denne guiden for å lære deg hvordan du installerer plugins - som du finner her. Dedikert server setter du enkelt opp - Steam -> My Games -> Tools -> Dedicated Server. Du skal da installere AMX i "C:\Program Files\Steam\steamapps\ditt_brukernavn\dedicated server\cstrike"
Jack_Daniels Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Skrevet 11. mai 2008 (endret) Jeg må enable SQLX for å få kz modulen til å virke, hvordan? Jeg har allerede enablet, fakemodule, nvault og cstrike Endret 11. mai 2008 av Jack_Daniels
Jack_Daniels Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Skrevet 11. mai 2008 Requirements: AMX Mod X 1.75 or greater Respawn Controller plugin (Include in zip file) Kz/Climb maps (Have start and end buttons) Fakemeta module Cstrike module Nvault (Future release) sqlx (Future release) Har alt bortsett fra sqlx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå