Skumtroll Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Hm.. tviler, men mulig. Kan ikke ha vært mange minuttene uansett.
Andr3asP Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Det eneste som er negativt med WoTLK, er at når det først kommer ut blir selve WoW historien ferdig. Da blir det dumt at viss en ny expansion har tenkt å komme ut, blir det som en ny historie. De fantaserer opp ny historie,navn og endgame historie.
Alpakasso Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Hvis det skulle kommet nye patcher som inneholder Emerald Dream, Maelstorm, Undermine etc., tror jeg ikke de ville laget ny lvl-cap, men heller lagt til i Wotlk. Tror og håper det ender på 80.
Moonshield Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Da tror jeg/håper jeg at de gjør lvling sinnsykt mye kjappere. Kan ikke være kos å levle 99 levler i elendig tempo.
øl_i_tastaturet Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Antakeligvis rundt den samme tiden man brukte fra 60 til 70.
pretensiøselns Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Antakeligvis rundt den samme tiden man brukte fra 60 til 70. Ja, perfekt kurve for en expansion IMO. Content-messig var TBC en stor suksess med masse quester til leveling og to store quest-hubs som ligger der med en gang du treffer 70 hvis du gjør instancer på tur opp til 70.
PSV Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Eller kanskje dersom du har en max lvl så går de neste charrene fortere å lvl, i hvertfall opp til 60/70.Lurer på hvor lang tid det er forventet å bruke på 70 - 80. Dobbelt så lang tid som The Burning Crusade (som de ikke var fornøyde med) ifølge rykter.
pretensiøselns Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Eller kanskje dersom du har en max lvl så går de neste charrene fortere å lvl, i hvertfall opp til 60/70.Lurer på hvor lang tid det er forventet å bruke på 70 - 80. Dobbelt så lang tid som The Burning Crusade (som de ikke var fornøyde med) ifølge rykter. Mener da vitterlig at de sa at de var svært fornøyd med kurven på Blizzcon. Ikke siter meg på det, det kan jo være rykter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå