Gå til innhold

Masse ny informasjon om Wotlk


Anbefalte innlegg

Blir litt surt suntes nå jeg :( har nettopp cleara sunwell og fått meg godt gear på Main Roguen :( så kommer Gear restart etter bare ett par måneder... men jeg gleder meg litt oxo... Lvl rogues igjen :D (har 2 rogues i 70) Skal lvl med en SYK lvl god / pvp skileld venn irl så det tar nok fort tid til 80 :)

 

Han fikk meg fra 63 - 70 på 4 timer :O

 

Også noe fint med WotLK er jo att alle som er kjappe til og lvl har sjangs til og komme inn i gode raid grps :)

Haha, takk for noe å le av på morgenkvisten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir litt surt suntes nå jeg :( har nettopp cleara sunwell og fått meg godt gear på Main Roguen :( så kommer Gear restart etter bare ett par måneder... men jeg gleder meg litt oxo... Lvl rogues igjen :D (har 2 rogues i 70) Skal lvl med en SYK lvl god / pvp skileld venn irl så det tar nok fort tid til 80 :)

 

Han fikk meg fra 63 - 70 på 4 timer :O

 

Også noe fint med WotLK er jo att alle som er kjappe til og lvl har sjangs til og komme inn i gode raid grps :)

 

Christ.

 

Hmm, masse kult ja men jeg venter fortsatt på den "ene" tingen som virkelig skal bringe tilbake World of Warcraft lysten. Når jeg først hørte om Wrath of the Lich king så håpte jeg på at det kanskje kunne bring tilbake litt av den gode Old school Wow følesen , men hvor mer jeg hørerer om det så virker det som det bare blir Burning Crusade[?] om igjen.

 

Får prøve ut Age of Conan i mellomtiden, kanskje jeg kommer tilbake vis Wrath of the lich king viser seg å være bedre en Age of Conan.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Blir litt surt suntes nå jeg :( har nettopp cleara sunwell og fått meg godt gear på Main Roguen :( så kommer Gear restart etter bare ett par måneder... men jeg gleder meg litt oxo... Lvl rogues igjen :D (har 2 rogues i 70) Skal lvl med en SYK lvl god / pvp skileld venn irl så det tar nok fort tid til 80 :)

 

Han fikk meg fra 63 - 70 på 4 timer :O

 

Også noe fint med WotLK er jo att alle som er kjappe til og lvl har sjangs til og komme inn i gode raid grps :)

 

:!:

 

 

Dagens.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hvordan var det fra 60-70? (starta etter tbc)

Dere som hadde full "raiding epic", ble det bytta ut med grønne iteams rundt lvl 61-65?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Verdensrekorden på 60-70 er vel på rundt 14 timer tror jeg. (Og det var med boosting så lykke til med å slå det uten.)

1-70 ja ;)

 

Nei, fra 60 til 70. En gnome mage som hadde funnet de beste plassene i beta'n og fått 20 folk til å hjelpe han slik at han hadde ei gruppe med seg til en hver tid. 1-70 er fysisk umulig på 14 timer. Gidder ikke å slenge frem et regenstykke, men det sier seg jo selv...

 

Og det var 28 timer forresten.

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
Riktig. Og det er rekorden ;)

 

Mener å huske at det var en Tysk Fyr som slo rekorden hans dagen etterpå.

 

her

 

Men nå ble jeg litt usikker, vis du ser på den øverst kommentaren på filmen.

Athene already set a new record of 26 hours 31 minute

 

 

vet ikke om det er sant.

 

Edit Igjen: Update: Yes this has already been broken since this was posted. 1 day, 2 hours and 31 minutes is the new record. This was acheived by Mineva (Stormscale-EU) and the well known Athene. So who's next? Any takers?

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...