Gå til innhold

XP reboot etter mystisk blåskjerm

Anbefalte innlegg

Skrevet

XP rebooter seg etter at en mystifistisk blåskjerm (feilmelding) flimrer på skjermen, like før den er ferdig med å boote.

Så på film da plutselig mus og tastatur (begge logitech trådløst usb) frøs seg totalt. Tok meg to millisekund å finne "power"-knappen. Kom meg inn i XP igjen som vanlig... men neste gang jg boota fikk jg altså denne %"¤&"!#¤ blåskjermen.

Er det virus? er XP foooked? er det bios? wat waaaat?

Dette er vel et problem som dukker opp nå og da i forumet, men alt av tips, triks og erfaring er hinsides velkomne :yes:

-=CS-addict: u get da pooey!=-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:shrug: Jeg fikk problemer med min maskin i dag, den vil ikke boote, men kommer med en "blåskjerm" som sier at den ikke kan boote, for å beskytte maskinen. Jeg tenkte at jeg eventuelt skaffet meg bootdisker fra bootdisk.com, og eventuelt installere på nytt/eller reparere. Jeg har prøvd å få maskinen til å boote fra installasjons CD men det gikk ikke, samme blåskjerm. :cry:

Vel, nå har jeg vært på Biblioteket, og lasta ned noen bootdisker. Skal bli spennede å se om det funker når jeg kommer hjem

Skrevet

Har akkuratt hatt det samme problemet.. Prøvde å gjennopprette de siste fungerende innstillinger, men det funka ikke... Så jeg formaterte...

Kjedelig..Men jeg må ha en pc som funker...

Skrevet

Bruker du tilfeldighvis en piratversjon av Windows XP? Da skjer i hvertfall lignende hvis du laster ned enkelte oppdateringer fra Windows Update. Skal ikke besykylde deg for noe, men det kan være greit å vite. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...