omj86 Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Hei, Har gta IV til ps3, når jeg skal prøve og logge med inn på multiplayer får jeg problemer - dette gjelder uansett hvilken game mode jeg vil spille... Etter at den er ferdig og laste og jeg kan begynne og spille tar det ca. 3-5 sek. før jeg får opp følgende feil melding: 'Connection to one or more players have been lost - returning to singelplayer' Dette hende hver gang...har ikke fått prøvd mulitplayer ennå... Hvorfor skjer dette, og hvordan kan jeg fikse det slik at jeg får spille multiplayer? Har PS3'en tilkoplet nett tråløst om det skulle ha noe og si. Takk for all hjelp.
omj86 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Skrevet 9. mai 2008 Har du åpnet aktuelle porter i ruteren? Hvordan gjør jeg det, og hvordan porter? Har et speedtouh multimodem ST780WLT
omj86 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Skrevet 9. mai 2008 Firewall'n i routern er også diable...så det står: 'All traffic is allowed to pass through your SpeedTouch. Game and Application sharing is allowed by the firewall'... Ingen som kan hjelpe?
And.rs Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Dette kommer hos meg også. Etter hva jeg forstår er det et utbredt problem grunnet stort press på serverne. Prøv litt senere i kveld eller evt i morgen. Hos meg fungerer det igjen etter 30 min pause
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå