Gå til innhold

Støy fra HP Pavilion?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er ikke noe datageni, men nå skal jeg kjøpe meg en ny, STILLEGÅENDE, laptop. Prøvde meg med HP Pavilion dv6799eo men synes vifta bråkte såpass mye at jeg sendte maskinen i retur. Mente det måtte være noe galt med den, men jeg er ikke sikker. Nå lurer jeg på å bestille en HP Pavilion dv2899eo. Men det er vel kanskje samme bråket fra vifta på den? Er det noen som har noen erfaring med disse maskinene? Bråker de, eller er det bare jeg som er veldig lydømfintlig? Bråker de i såfall mer enn andre typer maskiner mon tro?

(På laptopen som jeg returnerte så gikk vifta selv om maskinen var i hvilemodus og den bråkte mer en en HP laptop som er over 3 år)

Hilsen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg er ikke noe datageni, men nå skal jeg kjøpe meg en ny, STILLEGÅENDE, laptop. Prøvde meg med HP Pavilion dv6799eo men synes vifta bråkte såpass mye at jeg sendte maskinen i retur. Mente det måtte være noe galt med den, men jeg er ikke sikker. Nå lurer jeg på å bestille en HP Pavilion dv2899eo. Men det er vel kanskje samme bråket fra vifta på den? Er det noen som har noen erfaring med disse maskinene? Bråker de, eller er det bare jeg som er veldig lydømfintlig? Bråker de i såfall mer enn andre typer maskiner mon tro?

(På laptopen som jeg returnerte så gikk vifta selv om maskinen var i hvilemodus og den bråkte mer en en HP laptop som er over 3 år)

Hilsen :)

 

Hvordan underlag bruker du på PC-en? Hvis du ikke har den på et hardt underlag, men f. eks. på fanget, tetter du luftingen og vifta vil gå for fult.

Lenke til kommentar

Takk for svara!

Maskinen skal brukes til surfing,kommunikasjon, bilder, litt videoredigering og sånna "vanlige" ting. Ikke til spill. Den HP maskinen som jeg returnerte støya selv om jeg hadde maskinen stående på bordet, og det var støy selv om den sto i hvilemodus. Tror jeg fikk hjelp til å oppgradere etter eller annet uten at det hjalp. Forretningen som jeg returnerte laptopen til bekreftet at det var en del viftestøy, men det kunne ikke vite om det var normalt eller ikke. Bedriftserien til HP er sikkert et bra alternativ, men jeg har lyst på en maskin med webkamera.

Lenke til kommentar

Har absolutt ikke noe problem med det på min HP Pavilion dv9550eo, fjorårets modell eller noe. Vel og merke har jeg oppdatert bios og diverse drivere men kan aldri huske dette som noe problem. Bare under tung load at vifta begynner å bråke hos meg. Sånn skikkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...