kjermy Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Du nevnte bilspill? Racedriver: GRID er det beste bilspillet som noen gang er laget...
Rulator Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Skrevet 4. oktober 2008 Du nevnte bilspill? Racedriver: GRID er det beste bilspillet som noen gang er laget... der kan man ikke kjøre fritt:P
kjermy Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Du nevnte bilspill? Racedriver: GRID er det beste bilspillet som noen gang er laget... der kan man ikke kjøre fritt:P Glemte det kravet... kommer ikke på noen spill... Du har jo driver, der du kan kjøre løp og litt sånn, men er jo litt mer enn bilspill.... EDIT: leif Endret 4. oktober 2008 av Lolli
Rulator Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Skrevet 14. oktober 2008 Gothic 3? geara på et bilspill nå hehe
Rulator Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Skrevet 19. oktober 2008 finnes det noe lignende fahrenheit ?
Denni Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Et bra spill er Half ife to,men vet noen hvordan jeg kan åpne dørene:P det står ikke på options?? jeg er ikke så flink på data.
Christofferaa Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Et bra spill er Half ife to,men vet noen hvordan jeg kan åpne dørene:P det står ikke på options?? jeg er ikke så flink på data. lol, første innlegg... Prøv å trykke E,F, Space eller enter! Det er de vanelige "åpneknappene"
Rulator Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Et bra spill er Half ife to,men vet noen hvordan jeg kan åpne dørene:P det står ikke på options?? jeg er ikke så flink på data. lol, første innlegg... Prøv å trykke E,F, Space eller enter! Det er de vanelige "åpneknappene" haha nesten et lite gullkorn. Eller så har du noe som heter options>controls eller controller settings bla bla osv der står det som regel hva vær knapp brukes til. btw som bfplayer så er det ganske standard i half life er det e eller f Du nevnte bilspill? Racedriver: GRID er det beste bilspillet som noen gang er laget... grid har jeg kjørt meg gjennom:) stemmer at det er bra, artig med biler som smeller her og der:) Endret 21. oktober 2008 av Rulator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå